1 - ''Havaalanı''

473 22 3
                                    

İpeğin ağzından;
'Anneciğim bavulum nerde' ?
'Odanda kızım'
Hemen odama çıktım ve bavulumu hazırlamaya koyuldum.
Elbıselerimi tıkıştırdım ve özel eşyalarımıda koydum içine.Nolur nolmaz diye. Burdan taşınıyorduk artık. Bu lanet şehirden , yerden taşınıcağımız için çok mutluydum. Hemen elbıselerimi bavuluma yerleştirip aşağı kata indim. Annem benı kapıda beklıyordu. Aslında bu evede alışmıştım ya. Malum 4 yıldır bu evde kalıyorduk. Babam 2 sene önce vefat etmişti. O sene buyuk bı tranva geçirmiştim. Kendımı 1 aydır odaya kılıtlemıştım. 1 haftadır ağzıma yemek bıle surmemiştim. Gerçekten çok kötüydüm.Üzülecek durumdaydım. Neysekı o buyuk tranvayı atlamayı başarmıştım. Gerçekten çok zordu benım için heleki annem için çok buyuk tranva olmuştu. Neyseki Kapıdan çıktık. Annem hemen bi taksi cevirdi.Havaalanına dogru yola koyulduk. Neysekı gelmiştik.Taksiden indik. Taksıden Bavulları aldık ve ucağa bındık.Benım ucak fobım vardı.
Küçükken babamla uçağa binmişiz ve Uçak tam kalkacağı zaman anı fren yapmıştı. Tabı bende ozaman 5 yaşlarında filandım. Çok korkmuştum. O zamandan beri Fobim vardı. '' Allahım nasıl bineceeğim ben bu uçağa' diye geçirdim içimden.Koltuklara oturduk ve uçak kalktı. Çok şaşırmıştım.
Hiç korkmamıştım hiç bişeyde olmamıştı. Londraya doğru yola koyulduk. Uçak kalktıgı anda hemen uykuya dalmıştım. Malum saat sabahın 8 'iydi..
Uçağın koltugu rahat olmasada, kendımı uykunun kollarına bırakmıştım..

+++
Gözlerimi açtığımda hemen camdan bakmıştım. Sonunda Londraya gelmiştık. 'Aman tanrım burası muhteşem bir yermiş.' dıye geçirdim içimden. Annemde yanımda uyumuştu. 'Anne kalk hadi geldik' dıyerek gulumsedim. Sonunda Kaldırmıştım. Kadıncağız zar zor gözlerini açabildi. Bavullarımızı aldık ve Uçağın merdivenlerinden doğruca aşağı yürüdük. Saate baktığımda Saat tam Öğlen 3:00 dü. ''Tanrım yol boyunca uyumuşuz.'' dedim. Boynum feci halde tutulmuştu. Kıpırdatamıyordum. Annem kendimize bir eve tutana kadar otelde kalacağımızı söylemişti. Bir taksi çevirip yola koyulduk. Camdan dışarı baktıgımda 'Tanrım londra gerçekten çok güzel ve muhteşem biryermiş.' dedim. Sanırım bunu binlerce defa söyleyebilirdim. Annem 1 gün önceden otelin yerini ve odasını bile ayarlamıştı. Sonunda gelmiştik otele. Bu otelın özel oldugu çok bellıydı. Otelin kapısından içeri girdik bavulları yere bıraktık. Görevli bavullarımızı alıp odamıza doğru götürdü. Odaya girdiğimde Manzaraya hayranlıkla bakakalmıştım. Londra'nın o meşhur saat Big Ben saat kulesi otelin tam karşısındaydı. ''Aman tanrım b-bu gerçekten çok muhteşem bi manzara'' dedim. İlk defa böyle bir odada kalıyorduk çünkü. Bavulumdakı eşyalarımı aldım ve doğruca dolabıma yerleştirdim. Kendime ait bir dolabım bile vardı. Dolabımı düzenledikten sonra hemen banyoya girdim. Duş alıp biraz dinlenmem gerekıyordu. Duş alıp çıktım ve hemen dolaptan elbıselerimi alıp giydim. Giyindikten sonra annemle aşağıya kata indim. Tabii pijamalarla gitmedik şık elbıseler giyip aşağı kata indik.
Özel hazır yemekler bıle vardı. Bufeden yemekleri alıp guzel bir masaya oturduk. Etrafı incelıyordum etrafta zengin tipli ve şık giyimli insanlar vardı. Hatta bi adam papyon takıp gelmıştı. Kendımı burada değişik hıssediyordum. Yani ne biliyim pek alışık oldugumuz durumlar değil bunlar. İlk defa böyle bir otele gelip yemek yiyorduk. Kendimi özel hissediyordum. Ben oturmuş etrafı ıncelemekle meşgulken bır anda içeri Çok yakışıklı ve havalı hafif sakallı bi çocuk girdi. Deri ceket giymişti. Kaskını çıkarıp masaya koydu. Motorla gelmiş olmalı diye düşündüm. ALLAHIM GALIBA İLK DEFA BİRİNE AŞIK OLUYORDUM KARNIMDA KELEBEKLER UÇUŞUYORDU SANKİİ. Çocuk galıba bu otelde kalıcaktı. Kaskını alıp yukarı doğru çıktıgını gördüm.O ankı dalgınlığımla annem bi anda koluma cimciklemişti. 'Ahh' dıye ses çıkardım. 'Kız! noluyo bakiim' 'B-Bişey yok anne' Dıyerek geçiştirdim. Annemden gerçektende tırsmadıgımda olmuyo değil.(sadsa) Yemeklerımızı yedıkten sonra yukarı odamıza çıktık. Akşam olmuştu Saatime baktım. Saat tam 10'du. Elbıselerimizi değiştirip pijamalarımı giydim. Sonra kendimi yataga yattım. Tanrımm!! Uyuyamıyordum. O çocugu düşünüp duruyordum. Üstümdeki yorganı alıp. Yatağa oturup manzaraya doğru bakınıp durdum. Manzara büyüleyiciydi. Benım yatağımda tam manzaranın Karşısındaydı. Bir anda ayaga kalkıp mutfağa gittim. Kendime Sütlü sıcak çikolata yaptım.
O çocuk neden bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Anlayamıyordum!! Tanrım çıldıracaktım artık. O Havalı ve yakışıklı çocuk yüzünden kendimi hastahanede bulabilirdim. ''Ah ne diyorum ben!'' diye söylendım kendi kendime. Sutlu sıcak çikolatamı yudumladıktan sonra kendimi yatağa attım. Uyku vaktiydi artık..

"""""

İlk bölüm standart başladı. Diğer bölümler daha eğlenceli olacaktır.

''Vote layıp okumanız şartıyla yazacağım.''

- İpek.

ÜVEY KUZENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin