Gözlerimi açtığımda ,annem yanımda yoktu. ''Aşağı inip kahvaltı yapıyordur''. diye düşündüm. Aşağıya indim.. Burası oldukça rahat bi oteldi, evim gibi kullanıyordum. Tabii burada hep kalmayacaktık. Kendimize uygun bir ev tutana kadar burada duracaktık. Otelin aşağı katına indim,annemi kahvaltı yaparken gördüm. Yanına gidip ''Günaydın anneciğimm'' dıyerek yanağına buse kondurup gülümsedim.Karşısına oturdum. Tam güzelce kahvaltımı yapıcaktımki Otelin görevlısı yanıma geldi. ''Merhaba,hanımlar. Bu gün otelin genç misafirlerine özel eğlenceli bir parti düzenliyoruz. Eğer gelmek istersiniz Saat akşam tam 9'da başlıyacaktır.'' dıyerek bana karşı gülümsedi. Aslında gitmek istemiyordum ama annem zorluyordu. Anneme baktığımda bana karşı gülümsediğini gördüm. ''Selena, kızım hadi ama belki biraz senin için değişiklik olur.'' Dıyerek 32 diş gülümsedi. Bende Anneme dogru oflayarak ''Pekala'' dedim. Görevlının elındekı broşürü alıp masaya koydum. Kahvaltımı bitirip odama doğru çıktım. Yatağıma doğru düzelce uzandım. Kulaklığımı takıp Gözlerimi kapadım.. Bir anda gözlerimi açtım Telefonumdaki saate baktım. ''Aman Tanrımmm!!'' diyerek bağırdım. Saatin 8 olduğunu gördüm. Partiye geç kalıcaktım. Hemen kulaklıgımı çıkarıp dolabıma koştum. ''Tanrım ne giyeceğimmm!'' diye telaş yaptım. Partiye daha 1 saat vardı.Ama yinede telaş yapıyordum. Hemen elbisemi alıp giydim. Annem bavula düzgünce bi bile ayakkabı koymamıştı. Sadece en sevdiğim mor - beyaz convers'im vardı. Neyse bir şey olmaz herhalde. Diyip beyaz conversimi giydim. Aslında çok tatlı olmuştum. Saçlarımı Açık bıraktım. Aslında bu partiyi hiç önemsemıyordum. Ama heyecanlıydım. Saçımı taradım ve çanta almadan çıktım. Telefonuma bakıp Saatin tam 9:30 olduğunu gördüm. Parti çoktan başlamıştır diye düşündüm. '''AMAN TANRIM!'' O çocukta oradaydı. O yakışıklı deri ceketli hafif sakallı çocuk tam karşımdaydı. Kalbim yerinden çıkıcaktı neredeyse. Güzel boş bi masaya oturdum. Etrafı gözetlerken o çocuğun bana baktığını gördüm. Tamda göz göze gelmişken hemen kafamı diğer tarafa çevirdim.Ne kadar aptalım diye geçirdim içimden Ayağa kalkıp tuvalete doğru yürüdüm. Tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım ve diğer işlerimide halettikten sonra kapıdan dışarı çıktım. Tam adımımı atıyordumki birinin beni duvara yasladığını gördüm. Bu yabancı çocuktu. ''Merhaba güzellik'' diyerek gözlerimin içine baktı. Tanrım gözleri bir harikaydı. Koridorun hafif karanlığından tam göremiyordum ama gözleri bal rengi gibiydi. Yavaşça yüzüme doğru yaklaştığını gördüm. Derin derin nefesler alıp veriyordum. Nefesini boynumda hissettim.
**********
Aniden kendini bana doğru çekti. Kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oluyordu. Bir anda durumun farkına varıp onu geriye doğru ittim. ''Sen ne yaptığını sanıyorsun be!'' ''B-Ben çok özür dilerim bebeğim sadece biraz içtim.'' Dedi.''İçtiğin belli hemde çok fazla!'' Ağzı leş gibi içki kokuyordu. Yinede bana doğru gelmeye başladı. Yine geriye doğru ittim. Ama yinede geliyordu. ''Eğer birdaha bana bir santim bile yaklaşırsan,avazım çıktığı kadar bağırırım anlıyormusun beni?!! Aman tanrım daha seni tanımıyorum bile'' Ahh Ne diyorum ben ben bu çocuğa aşıktım,hemde deliler gibi.. Aklımdan bin türlü şeyler geçiyordu. 1.si Ya bir sürtüklük yapıp tanımadığım bir adamla yatıcaktım yada 2.si ise Hemen buradan kaçıcaktım. Hemen benı duvara sıkıştırdı. Ben 2. yi seçiyordum. Hemen bacağının altından sürünerek çıktım ve hızlıca koşmaya başladım. Hemen otelin barmeninden içki alıp otelin kapısından çıktım.Biraz kafa dağıtmam gerekıyordu. Ve hızlıca yürümeye başladım. Arkama baktım. Arkamda kimsecikler yoktu. Bu yüzden yavaş yavaş yürümeye başladım. İçkimden bir iki yudum aldım. Sakindim. Huzurluydum. Özgürdüm artık..Derken Arkamdan bir el omzuma dokunduğunu hissettim. Bu oydu.. Bu o çocuktu benı az önce duvara sıkıştıran ve ağzı leş gibi içki kokan adamdı. Karnımda yine kelebekleri oluşmuştu. Bu sefer içkidendi. Tanrım ne içmiştim ben? Aslında ilk defa içki içiyordum. Biranda önüme geçtiğini gördüm. Elimi tutarak beni resmen çekiştiriyordu. ''Nereye gidiyoruz.?'' Dıye sordum bu sefer sakindim evet. Hiç bişey yapmadık sadece beni sürüklüyordu. Çok fena bir şekilde başım dönüyordu. Bir yandanda gülüşüyorduk. Sarhoş olmuştuk çünkü. İlk defa böyle hissediyordum. Beni sakin bir yere getirdi. Issız ve sessiz bir yere. Aninden içeri itti beni. Yere düşmüştüm. Burasıda neresiydi böyle?? Beni aniden yerden kaldırıp yatağa oturttu. Karanlıktan hiçbirşey görünmüyordu neredeyse. burada yatakmı vardı.??!! ''sen ne yaptığını sanıyorsun be !??'' ''Hiç Birşey Yapmıyorum Sadece.Seni.İstiyorrum.Bu.Kadar.!'' Diyip Beni ayaga kaldırdı duvara doğru götürdü.Sıkıştırdı beni duvara. ''beni istiyorsun!'' Onu göremıyordum ama hissediyordum. Nefesini boynumda hissediyordum. Boynumu emiyordu.Geri çekmeye çalıştım ama çok güçlüydü. Gücüm yetmiyordu ona. Sarhoşlugun etkisiyle bende ona kapılmıştım. İnledim. Şuan hiçbirşey umrumda değildi. Sadece.onu.istiyordum. Evet şuan Sürtüklük yapıyor olabilirdim. Ya sonra pişman olursam? Peki O zaman ne olacaktı. ?
Bu yabancıyı tanımıyordum.*****
DEVAMI GELECEK MİLLET ,
VOTE LAYIP OKUYUN.
ÇOK MUTLU OLURUM GERÇEKTEN.. :) :) :)