Aniden dudaklarımda bir baskı hissettim. bu sefer onu itmedim. Kendine beni daha çok bastırdı. aman tanrım dudakları o kadar mükemmel tutkuluyduki. naneli nefesi dilime baskı yapıyordu. şu anda deliler gibi öpüşüyorduk. bu sefer sarhoşluğunun etkisi değildi. bu aşkın etkisiydi. . birden boynumu emmeye başladı. garip bir şekilde inledim. hemen dudaklarını boynumdan çekip beni duvara ters bir şekilde yapıştırdı. elbisemin fermuarını çekiştirmeye çalıştı. ve sonunda elbisemi vahşice yırtıp attı. tanrım çok istekliydi. beni kendisine çevirdi. o arada bende vans larımı çıkardım. başım dönüyor midem bulanıyordu. ama umurumda değildi. onun karşısında yarı çıplaktım. kesin kızarmıştım. onu göremiyordum ama hissediyordum . pantolonunun kemerini hızlıca çıkardı. pantolonunu aşağıya çekti ve ayaklarıyla pantolonu çekip çıkardı. ellerimi kaslarının üzerinde gezdirdim inledi. beni kucağına alıp yatağa attı. göğüslerimi öpüyordu. "bebeğim lütfen adımı inle hadi." bir anda sessizlik oluştu, adını bilmiyordum. "adım murat."bende ipek."yavaş yavaş belime kadar indiğini hissediyodum. karnımı emiyodu sanki. kasıklarıma kadar indi. orayıda küçük küçük buseler konduruyodu. Bu sefer dayanamayıp inledim. "Muratt!!" Bir anda yukarıya çıkıp yüzüme kadar geldi. Sanki nefeslerimiz yüzlerimizi tecavüz ediyodu. Dudağıma küçük bir buse kondurup yanıma uzandı. "Bebeğim bu anı hayatımda asla ve asla unutmayacağım..!!diyerek gülümsediğini hissettim. bende bu anı hiç unutmayacaktım.
""""