A girl writting something in a dairy
"Saach bol kr dil bhale kisi ka toodh do ....
Pr juth bol kr kisi ka bharosa Mt toodho".Rakhi shout : purviiii ladke waale aa yenge jao tayaar ho jao.
Tears dropped out of purvi's eyes.
Purvi: kyu kr rhi hu yeh sab Maa..
Rakhi: purvi beta jo ho gaya so ho gaya...tumhe aage badna chahiye beta..and believe me kavin jaisa ladka tumhe Zindagi mein.kabhi nhi milega...
Purvi main jaanti hoon its not easy for u but trust me beta plz..tumhari bhale ke liye hum ye..Purvi; okay..main shaadi karungi but sirf aap aur papa ke liye..par mujhse koi umeed math rakhna..maine aap ko already bhut dard diya hain...main ye shaadi karungi lekin sirf unhe sacchai batane ke baad .
she said and wemt inside d bathroom to get ready.
Purvi thought "main mamma papa ko aur dukh nahin de sakti plz bhagwaan iss bar mera saath de do"
Kavin here was travelling in his car to purvi's house. His father was 2nd most richest businessman in India. So he was a very well-known personality. And Kavin is a senior inspector in cid. .
Kavin had seen purvi at a flower shop 7 days ago amd since then he has been smitten by her. He had made a decision that if he ever marries he will marry her only. Ratt laga ke baita tha ki woh ussi se shaadi karega.
Flashback.
Ishita call purvi to meet her. As she rarely move out of the house.
Ishita told purvi about Dushyant .. and want purvi to meet dushyant ones .All cid members are very busy in their work .......
Ishita: saw the clock and see shit mein late hogyi .....
Dushyant : kya hua kuch Problem hai kya.
Ishita; mein na late ho gyi hu bhut mujhko khi jaana hai..Shreya: knows everything thing. And smile all the best kb ka time tha .
Ishita: woh 1 ghante phele ka tha woh jaan na lele mere..
All laugh ......
Dushyant and Kavin didn't get it.....
Daya: aare Kavin Dushyant tum log Kam se jaa rhe ho na Ishita ko drop kr dena .
Kavin: yes sir.
They were in car.
Ishita trying to call someone. And look very worried.Dushyant : sab thik hai na .
Ishita: hmm pta nhi call nhi utha rh..
Kavin: interupt koi important person hai kya and look at his dushu as he know dushu like Ishita.Ishita: ha sir very important person.
Their purvi in angry looking at the clock she is been waiting for Ishita for last 1 hour
Suddenly a small girl came and Said..
Girl: didi aap kuch flowers le lo na shop se subha se mummy ka ek bhi flower nhi sell hua hai pls ....
Purvi; look at the girl and smile and went to the shop and started buying the flowers..
Their in car....
Ishita : sir bas whi pr. And she got down to other side.
Dushyant: chl Kavin.
But our hero is lost in someone....
Dushyant Kavin, Kavin ,Kavin. ..
And follow his eyes and saw that he is staring purvi....