Pohled Dani
Po mém odchodu z nákupního centra Chodov jsem se zapřísáhla, že už se mu nikdy v životě neozvu.
Bylo mi ho tak strašně líto, když jsem ho opouštěla s tím, že jeho ústa opustila dvě tak vážná slova jako jsou "Miluji tě".
Řekl to tak, abych to slyšela pouze já a to se mu také velmi povedlo.
Už od začátku, co jsem ho viděla, když jsem za ním přicházela jsem věděla, že mu to neodpustím, tudíž jsem také věděla, že se mu nehodlám ozvat.
To, co provedl bylo neodpustitelné a tak vinu na hloupý alkohol dávat nemůže.
V hlavě jsem měla myšlenku, že se by se to mohlo stát znovu a nemuselo by to skončit u toho, u čeho minule.
Tím myslím, že by to mohlo skončit mnohem hůř.
Jediné, co teď chci je soustředit se na mě a Jirku.
Vypadá to mezi námi doopravdy dobře.
Ze začátku jsem si nedokázala představit, že by mezi námi bylo něco víc než obyčejné přátelství, ale postupem času k němu začínám něco cítit.
Nic jsem s ním neměla, což je celkem dost divné, když je to takový kus.
Musím uznat, že způsob, kterým mě oslovoval "Zlato" nebo "Kotě" mě rozhodně nenechával chladnou.
Spíš mě to naprosto dostávalo do kolen.
Myslím, že ani vás by to nenechalo chladnými.
Už několikrát zavtipkoval o tom, že když jsme ti nejlepší kámoši, tak je na čase abych viděla jeho přirození.
Neumíte si představit, jak moc bych chtěla, ale vždycky se jen přihloupě zasměju a dál to neřeším.
Má duše ale křičí "Tak už si ty trenky sakra sundej Jiřino!!!".
Říkáte si, proč jsem po něm stále ještě neskočila?
Nevím, jestli je to oboustranné.
Často u něj spím.
Spíme spolu v posteli a on se ke mně pokaždé přitulí a hladí mě po břiše, ale nevím, jestli to nemyslí pouze jako kamarádský čin.
Dělají tohle kamarádi?
Nevím.
Nikdy jsem neměla kamaráda kluka.
Pouze kamarádku.
S tou to samozřejmě normální je, ale co s klukem?
Uvidíme jak se to vyvrbí.
Právě teď jsem na cestě k němu.
Máme víkend pouze pro sebe.
Nemá konečně žádnou akci, takže mi slíbil, že se mi bude plně věnovat.
A vlastně nejvíc se těším, až si zase vlezu na jeho počítač a zahraju si tam Minecraft nebo Aliena.
Vždycky se pobaveně krčí za mnou a tiše se směje.
Nahlas se smát nemůže.
Když to udělal naposledy, tak jsem ho pořádně zmlátila.
Teda takhle.
Já pochybuju, že ho to bolelo, ale pro můj lepší pocit dělal, jakože ano.
Polovina Jirkových fanoušků mě má ráda a polovina ne.
Ti, kteří mě rádi nemají, říkají, že kvůli mě Jirka natáčí mnohem míň.
Myslím si, že je to pravda.
Většinou, když s ním jsem, tak mu řeknu, že už dýl nebyl z ničeho díl a že by ho měl okamžitě natočit.
Co udělá on?
Jde a udělá to.
Bohužel pro mě to jeho fanoušci nevidí a myslí si, že jsem děsná.
Moc mě to mrzí, ale nic s tím neudělám.
Takových lidí je fakt hodně.
Snad to bude všechno v pořádku.
ČTEŠ
Youtuber 2 / JIRKA KRÁL *POZASTAVENO*
FanfictionPokračování povídky Youtuber. Dani se rozhodla, že se Vadimovi už nikdy neozve. Ale jak je to celé dál? Co Dani a Jirka. Co Vadim? To se dozvíte! Cover by JanaPavlik