Part 4

5.5K 262 14
                                    

Pohled Dani

"To si to mám jako převlíknout před tebou?" Smála jsem se zakroutila jsem nevěřícně hlavou.

"Ale notak broskvičko, už jsem tě viděl několikrát. Šup šup." Smál se a vyplázl na mě jazyk.

Protočila jsem očima a mé ruce se objevili na spodním lemu mého trička, které jsem si hned poté rychlým pohybem sundala.

Natáhla jsem se pro Jirkovo triko a přetáhla jsem si ho přes hlavu.

Rozepla jsem knoflík a zip u džínů, které jsem si hned na to sundala a lehla jsem si k němu pod peřinu.

"Potkala jsem pár lidí, když jsem k tobě jela.." Pousmála jsem se zasněně.

"Prý bychom spolu vypadali super." Zasmála jsem se a pokrčila jsem rameny.

"Už jsem nad tím také přemýšlel." Přikývl a já jsem se nechápavě podívala, ale hned jsem to radši zametla pod koberec.

"Máš vydat nového zaklínače, co nejdřív." Pousmála jsem se a pak jsem zavřela oči a lehla jsem si na břicho.

"Mohl bys mi namasírovat záda Jiřine?" Zamumlala jsem do polštáře.

"Nic se nemění." Zasmál se a sedl si na můj zadek, aby mi mohl namasírovat záda.

"Natočíš toho zaklínače teď se mnou?" Vydal ze sebe po chvilce.

"Co kdybych si zdřímla, ty zatím natočil zaklínače a rovnou i něco uvařil?" Zasmála jsem se a pohladila jsem ho po noze, kterou měl nataženou vedle mého boku, jak na mě seděl.

"A co by si kočička přála?" Ironicky pronesl a začal mi příjemně škrabat záda.

"Mohl bys udělat tousty.." Zasnila jsem se a on se zasmál.

"Zní to, jako bys říkala 'Mohl bys udělat to ústy' chápeš?" Smál se jako pominutý.

"Alespoň je vidět, na co myslíš. Kdyby tě slyšeli tvoji fanoušci ty prase nechutné." Zasmála jsem se.

"Sedíš podemnou pouze v kalhotkách a mém triku, já jsem pouze v boxerkách. Na co si myslíš, že myslím? Nechutné? Ale prosím tebe, vždyť bys chtěla abych ti to udělal. Nedělej, jakože ne." Smál se a já jsem ho ze sebe setřásla.

"Blbečku. Jdi nahrát toho zaklínače já jdu spát." Zasmála jsem se a přikryla jsem se peřinou až po bradu a po chvilce jsem usla.

Mám angínu, tak jsem rychle něco zpísla.

Nevím, kdy budou další díly :/
Až mi bude lépe.

Mám vás ráda. :)

Youtuber 2 / JIRKA KRÁL *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat