Pohled Jirky
Už je to dlouho, co Dani znám a já vážně nechápu, jak jsem se na ní mohl až takhle upnout.
Má mysl se soustředí pouze na ní.
Vidíte?
Dokonce i teď o ní přemýšlím.
To, co jí udělal Vadim bylo strašné.
Nejradši bych mu za to něco udělal, ale bohužel pro mě to mám zakázané, protože mi to zakázala ona, i když stále nechápu proč.
Za takové věci by měl pykat.
Snažím se sestříhat novel video, ale nějak jsem se zasekl.
Je to video s Dani a já nevím, jestli tam můžu dát jeden záběr.
Musím jí zavolat.
Dobře, možná je to pouze výmluva pro to, abych jí zavolal, ale to nemusíme řešit ne?
Neviděl jsem jí 4 dny a už začínám bláznit.
Spoustu lidí mi říká, že bych s ní nic mít neměl, ale já chci.
Bohužel pro mě nevím, jestli chce také ona.
Slyším pomalé pípání a čekám, až telefon zvedne.
Ale nejednou mi mobilní operátor ohlásí "Volaný účastník se nehlásí, opakujete prosím, volání později.".
To mi nemůže udělat.
Vždycky dělám, jakože vtipkuju, když mluvím o našem vztahu a o takových vážnějších věcech, ale myslím to smrtelně vážně.
Připadám si jako debil.
Spím s ní v posteli a chováme se jako pár kromě líbání, sexu a takových těch kravin, ale já se jí stále nedokážu zeptat, jestli by mohla být mojí holkou.
Nikdy jsem takové problémy neměl.
Mé balení holek bylo na denním pořádku a rozhodně jsem se ničeho nebál.
Několikrát za měsíc jsem měl holku na jednu noc a nedělalo mi to žádný problém, ale s ní? Oh můj bože přijdu si jak v debilní knížce.
Bohužel je to ale pravda.
Po chviličce se můj mobil rozezvonil a svítila na něm Danina fotka, kterou jsem vyfotil, když jsme spolu leželi v posteli.
"Ahoj proč to nezvedáš?"
"Vařila jsem a nestilhla jsem doběhnout do pokoje. Co si potřeboval brouku?" Slyšel jsem jí, jak se uchechtla.
"Potřeboval bych vědět, jestli můžu dát do videa jeden z tvý xichtů. Vypadáš tam úchvatně.!" Zasmál jsem se.
"Pokud tam nevypadám jako pošuk nebo debil a myslíš si, že mi to tam sluší, tak klidně."
"A nechtěla by ses přijet podívat?" Zkusil jsem štěstí.
Byl bych nesmírně rád, kdyby to klaplo a ona řekla, že ano.
"Ohhh no tak jooo jsem kousek od tebe, tak se za chvilku stavím dobře? Zatím postav na kafe a udělej mi ho. Půl a půl, vždyť mě znáš. Čusík" než jsem stačil odpovědět, tak zavěsila.
Opět jsem jí překecal.
Možná by tu mohla přespat a ja na ní konečně něco mohl zkusit.
Uvidíme.
ČTEŠ
Youtuber 2 / JIRKA KRÁL *POZASTAVENO*
FanfictionPokračování povídky Youtuber. Dani se rozhodla, že se Vadimovi už nikdy neozve. Ale jak je to celé dál? Co Dani a Jirka. Co Vadim? To se dozvíte! Cover by JanaPavlik