Pohled Jirky
"Kdo je?"
"Před chvilkou si mě sem zval a teď se ptáš kdo je? Děláš si prču? Otevři!" Smála se za dveřmi a já společně s ní.
Odemkl jsem vrchní zámek, který byl zamčen na dva západy a dveře otevřel.
"Ahoj Jiřinkoo!" Vykřikla nadšeně a skočila na mě a své nohy obtočila okolo mého pasu.
Dělá to poměrně často a nebudu vám lhát, ale pokaždé z toho ztvrdnu.
Kdo by taky ne, že?
Představa, že nás od sebe neodděluje ta příšerná látka je k nezaplacení.
"Neříkej mi taaak! Začal mi tak říkat Pedro a teď mi tak říkají všichni to není fér!" Zasmál jsem se a pohladil jsme jí po zadku.
"Ale prosím tebe! Stejně jsi rád, že ti tak říkám, protože se ti to líbí!" Smála se a já jsem se na ní koukal.
Pomalu jsem jí položil na zem.
"Mohla bys tu dnes spát?" S úsměvem jsem odignoroval její předchozí větu.
"Co je dneska?" Zkontrolovala svůj iPhone a pak se na mě podívala.
"Tak dobře, ale jen pokud mi večer uděláš to kakao se šlehačkou a teď mi dáš pitíčko! Prosím multivitamín!" Zasmála se a zula si boty a odešla ke mně do pokoje.
"Nějaká drzá ne?" Zasmál jsme se a šel jsem do ledničky pro "Pitíčka".
"Nejsem drzá. Stejně spolu jednou budeme bydlet, tak proč bych nešla rovnou do naší ložnice." Řekla vážně, ale pak vybouchla smíchy.
Mezitím jsem došel přímo k ní a jedno pitíčko jsem jí podal a druhé jsem si nechal.
"Nevadilo by mi s tebou bydlet." Zamumlal jsem si pro sebe, ale podle jejího výrazu jsem usoudil, že to asi bylo slyšet.
"Jo? A tak kdy mám přivézt náklaďák ních věcí?" Zasmála se a propíchla si své pitíčko brčkem.
[To je zvláštní, schválně, kolikrát bude v této části napsáno slovo pitíčko :DDDD ]
"Myslím, že nic vozit nemusíš. Můžeš chodit v mém oblečení to ti stejně sluší nejvíc." Zasmál jsem se a sedl jsem si na postel.
"Co kdybychom prostě pouze leželi? Mám chuť se tulit a povídat si." Pousmála se a já jsem přikývl.
"Beru, ale pod podmínkou, že budeš mít moje triko jenom. A samozřejmě spodní prádlo." Zasmál jsem se, sundal jsem si kraťasy, triko, které jsem jí hned podal a lehl jsem si.
ČTEŠ
Youtuber 2 / JIRKA KRÁL *POZASTAVENO*
FanfictionPokračování povídky Youtuber. Dani se rozhodla, že se Vadimovi už nikdy neozve. Ale jak je to celé dál? Co Dani a Jirka. Co Vadim? To se dozvíte! Cover by JanaPavlik