Uuuuuffffff.... Chiar nu pot sa cred xe a scos pe gura nemernicul asta.... In fine... Se apropia ora in care trebuia sa vina acasa. Eu il asteptam cu nerabdare ca sa vad ce o sa imi spuna cand o sa il intreb tot felul de chestii...
Ok. A ajuns. Sa inceapa interogatoriul
- Hey iubire, ce faci?
- Bine, tu?
- Bine... Cum a fost?
- Pai am reusit pana la urma sa ii repar laptopul varului meu...
- Dar ce avea?
- Pai avea niste virusi de care nu putea scapa.
- Si ti-a dat ceva?
- Nu.
- Dar era doar el acasa?
- Da.
- Dar nu crezi ca m-ai mintit prea mult?
- Nu..... Stai, ce?
- Nu te preface ca nu stii, stii foarte bine unde ai fost. Si eu stiu unde ai fost. Ai fost in parcul central ca sa te intalnesti cu Nicky!
- Uite, imi pare rau dar chiar vroiam sa lamuresc toate acele lucruri si stiam ca daca iti voi spune, nu m-ai fi lasat sa plec...
- Ce lucruri sa lamuresti?
- Eu nu o mai iubesc pe Nicky de mai mult de 3 ani jumatate dar ea nu intelege ca singura persoana care a reusit sa ma faca sa iubesc cu adevarat esti tu!
- Si ea ce a spus?
- A spus ca o sa faca orice sa ma i-a inapoi... Dar eu nu o sa o las! Pentru ca nu ma intereseaza de ea, ma intereseaza de tine, sa iti fie tie bine, sa te vad zambind in fiecare zi, sa te vad fericita toata viata cat vei fi cu mine!Eh... Dupa asta, nu am mai stiut ce sa fac, dar l-am luat in brate si l-am sarutat lung si apasat. Chiar nu imi enea sa cred ca parasuta aia vrea sa mi-l fure pe Austin... El este singura persoana care are grija de mine in momentul asta... Si eu il iubesc dar daca o sa se mai bage jegoasa aia intre noi, nu ma intereseaza ca ii convine sau nu, o omor cu mana mea! Of doamne!!!
- Uite, imi pare rau ca te-am invinuit ca ma inseli! Iarta-ma te rog... Pentru ca te iubesc!
- Nu-i nimic. Stiu ca asta vei face. Te inteleg. Si eu daca as fi fost in locul tau, tot asa as fi facut. Pentru ca si eu te iubesc!Dupa asta, ne-am pus in pat, imbratisati, si am inceput sa ne uitam la un film... Pe la jumatatea filmului, eu am adormit cu capul pe pieptul lui, dar el nu m-a dat la o parte, ci m-a strans mai puternic in brate, m-,a invelit mai bine si m-a sarutat... Am simtit buzele lui fierbinti pe buzele mele... Imi era dor de asta... Si bratele lui, erau atat de calduroase... Era minunat! Chiar minunat!