Ok.... A venit si ora la care trebuia sa ma intalnesc cu Austin. Inainte cu jumatate de ora m-am dus acasa sa ma imbrac mai elegant. Am intrat si am fugit in camera mea unde aproape ca am daramat dulapiorul cu vaza preferata a mamei de pe holul principal. Am deschis dulapul si cautand o rochie sau ceva... Deodata imi sarit in ochi o rochie gri cu sclipici... Atunci m-am gandit ca este perfecta pentru intalnirea cu Austin. M-am imbracat repede, mi-am aranjat parul facandu-i niste bucle rebele cu ondulatorul si pe urma intra mama in camera.
- Hei scumpo, de ce te-ai aranjat asa?
- Aaa... Pai a venit Austin in oras si am o intalnire cu el...
- Aha... Ok, sa va distrati!
- Multumesc!
Dupa ce pleaca din camera ma incalt cu o pereche de pantofi fara toc, imi iau o hainuta alba pe mine, poseta si telefonl si imi iau niste bani din geanta pentru scoala si am plecat.
Cand am iesit din casa primesc un mesaj de la Austin
" Hei dulceata, te astept la intrarea in restaurantul de vis-a-vis....Austin "
Dupa ce am citit mesajul am si plecat inspre restaurant.... Acolo era Austin cu inca un buchet de trandafiri si cu o cutiuta rosie legata de buchet...
- Hei ingeras.... Ce faci?
- Bine tu?
- Bine!
Dupa asta imi da cutiuta pe care bineintes ca o deschid... Acolo era o bratara pe care erau initialele A&J acoperite cu diamante..... Or fi costat o avere dar nu puteam sa refuz aces cadou. Il sarut puternic si pe urma plecam spre o alta locatie.... Era un restaurant cu specific grecesc.... Era minunat!
- Si, ce e cu toate cadourile pe care mi le-ai adus? Intreb eu oarecum nedumerita.
- Pai am fost atat de departati in ultimele 2 luni si acum ca am venit m-am gandit ca iti era dor de zile petrecute impreuna si ti-am adus aceste cadouri ca amintire si in semn de recunostinta ca nu m-ai uitat! Spuse el cu un zambet stralucitor pe chip.
- Aww, cat de dragut! Spun eu dupa care il sarut pasional...Dupa ce am comandat si am platit comanda am plecat la el acasa. Am ajuns in 20 de minute, timp in care am ascultat muzica si am povestit ce se intamplase in perioada " despartirii" noastre.... Cand am ajuns, el ma trase de mana duoa care ma lua in brate si ma lipeste cu spatele de perete... A inceput sa ma sarute fierbine de la gat in jos, pana a ajuns in zona pieptului. Am gemut iar in acel moment a urcat la buze... Eram atat de incantata de faptul ca venise si deja facem asta... Am mers in camera sa dupa care am inceput sa il deschei la camasa, nasture cu nasture... Muschi sai erau atat de bine definiti... Era perfect!
Dupa ce camasa sa ajunsese pe podea... Si rochia mea era tot acolo.... Ramasesem doar in lenjeria intima si sutien... Austin ma luase in brate si se pune cu grija pe pat unde incepe sa ma sarute pana ajunge intre sani.... Doamne ce senzatie....De atunci nu mai tin minte nimic dar stiu ca m-am trezit dezbracata, in pat, cu Austin langa mine.
L-am sarutat pe frunte si el era treaz.... Dupa ce l-am sarutat el se ridica si incepuse sa ma stranga in brate... Nu mai aveam aer dar nu vroiam sa imi dea drumul!