Hétfőn felkelsz 7:00-kor és felöltözöl és mindet megcsinálsz hogy készen állj az iskolához. 7:25-kor kilépsz az ajtón. Ahogy kimentél a házból látod hogy Nemecsek ott vár rád, te odamész hozzá.
- Bocsi a késésért - kértél bocsánatot Nemecsektől.- Nem gond én is éppen most lettem kész - mondta Nemecsek.
Iskolába menet egymással beszélgettek ameddig oda nem értek. Mikor odaértek észreveszed hogy csak fiúk járnak oda.- Nemecsek - mondtad neki megszeppenve - Ide csak fiúk járnak?
- Oh ezt elfelejtettem mondani - mondta egy kicsit elszégyelve magát - Nagyon sajnálom.
- Nem gond - mondtad egy mosollyal az arcodon- Melyik terembe leszünk? - kérdezted mosolyogva.
- A 201-esben - mondta Nemecsek.
- És az hol van? - kérdezted.
- Felkísérjelek? - kérdezte Nemecsek.
- Igen légyszi - mondtad megint egy kicsit megszeppenve.Felmentek együtt a terembe és amikor te és Nemecsek megérkeztek a fiúk csodálkozva néznek rád.
- Beülhetsz mellém ha szeretnél - mondta a kis szőke.
- Örülnék neki - mondtad.Becsengetnek és mindenki leül a helyére, bejön Rácz Tanár úr mert Kémia óra jön. Körül nézel, nem annyira figyelsz és ahogy körül nézel látod hogy a fiúk sem figyelnek.
A szemed fenn akad egy barna hajú, barna szemű fiún akivel Nemecsek üzengetett az órán. És nem bírtad levenni róla a szemed.
Sokáig nézted őt és folytattad volna de a csengő megszakított és a szünet elkezdődött. Nemecsek felállt mellőled és odament a fiúkhoz. Te addig előveszel egy könyvet és elkezded olvasni.
Észre veszed hogy egy barnás szőke fiú lép oda hozzád.
- Szia! - köszönt kedvesen.
Kinéztél a könyvből majd visszaköszöntél:
- Szia!
- Geréb vagyok, Geréb Dezső.
- Én K/N, T/L/N.
- Milyen az első nap?
- Érdekes.
- Eddig milyen iskolába jártál?- Olyanba amiben csak lányok vannak.
- És az milyen volt?
- Őszintén... Egy picit unalmas
Odajön hozzátok meg 2 fiú.
- Sziasztok - köszöntek egyszerre.
- Sziasztok - köszöntetek ti is.Egy kis csönd lett. Majd kiállt az egyik fiú a sorból.
- Csónakos vagyok - mondta és a kezét nyújtotta neked.
- Én Csele - mondta és ő is a kezét nyújtotta.
Kezet fogsz Csónakossal és Cselével.Iskola után
Iskola után sokszor a könyvtárba szoktál lenni, most is éppen odatartottál amikor nem figyelve belementél valakibe. Az összes könyved a földre esett.
- Nagyon sajnálom - mondtad szégyelve magad.
- Nem én sajnálom - mondta a fiú akinek neki mentél.Véletlen összeér a kezetek és egymásra néztek. Te felismered hogy ő volt az akit egész Kémia órán néztél.
- Boka János - mondta Boka miközben a szemedbe nézett.
- T/L/N - mondtad megszeppenve miközben elvesztél Boka barna szemében.Összeszeditek a könyveket.
- Nem te vagy az aki a sulinkba jött?
- De.
- És eddig milyen?
- Elég é-érdekes.
- Van valami amiben segíthetek?
- H-Holnap m-megtudod a sulit?
- Persze.Boka az órájára néz és megfogja a kezedet miközben te a másikkal a könyveket fogod és felálltok, Boka egy picit elpirul, de te nem veszed észre.
- Majd találkozunk holnap - mondta mosolyogva.
- I-Igen találkozunk h-holnap - mondtad elpirulva.
Elindultál hazafelé. Amikor megérkeztél otthon az anyukád várt otthon.- Hogy telt az első nap az új iskolában? - kérdezte a konyhából kijövet és egyszer csak megállt - Drágám, Jól vagy?
- I-Igen - vágtad rá még mindig elpirulva.Anyukád leültett a kanapéra majd leül melléd.
- Biztos minden rendben drágám?
- Igen, b-biztos.
- Csak mert olyan piros vagy mint egy paradicsom.
- T-Tényleg?
- Igen - mondta anyukád - És drágám mivel már nagyobb vagy ezért adunk neked egy kulcsot.Anyukád átnyújtotta a 109-es szoba kulcsát.
- Nagyon köszi anya - köszönted meg anyukádtól és megölelted, de hirtelen elkezdesz sírni.
- Mi a gond kincsem? Valaki bántott?- Semmi nem történt és nem bántott senki.
- Akkor mi a gond?
- Semmi.
Egyszer csak valaki bekopogott.
YOU ARE READING
Lány a Pál utcában! Boka X Reader
RomanceKeresztneved K/N, Teljesneved T/L/N. A Rákos utcában laksz Nemecsekékkel szemben. Idén költöztetek oda és nem ismersz senki mást a környéken csak Nemecseket. Olyan iskolába jársz ahova csak fiúk járnak és megismerkedsz a fiúkkal. Ha több mindent sze...