Beköltöztök a házatokba. Miután mindent bekapoltatok valaki kopog az ajtótokon.
- K/N! - mondta az anyukád.
- Igen anya? - kérdezted miközben a dolgokat a végső helyükre raktad.
- Kinyitod az ajtót? - kérdezte tőled.
- Persze - válaszoltál neki nagy mosollyal az arcodon.Közelebb léptél az ajtóhoz és kinyitottad egy szőke nő és egy kis szőke kisfiú, nagyjából 14 évesnek néz ki.
- Örvendek - köszönt a szőke nő.
- Örvendek - köszöntél vissza egy kicsit meglepve.
- Örvendek, mi a szembe lévő házban lakunk és szívesen látunk titeket vendégségben - mondta a kis szőke.
- Oh köszönjük szépen - mondtad mosollyal az arcodon.- Ki kopogott? - kérdezte az anyukád.
- Csak a szomszédok anya - válaszoltál vissza anyukád kérdésére, majd vissza fordultál hozzájuk.
- Ha kell valami segítség nyugodtan szóljatok, szívesen segítünk - mondta a szőke nő.
- Nagyon szépen köszönjük - mondtad nagy mosollyal a szádon.- Megvan hogy hová fogsz iskolába járni? - kérdezte a szőke fiú.
- Még nem találtam iskolát - válaszoltál a fiú kérdésére.
- Szívesen ajánlom azt az iskolát ami két utcával feljebb van - mondta a fiú mosollyal az arcán.
- Jó, akkor majd szólok hátha járhatok oda - mondtad mosolyogva a fiúnak.- Nemecsek Ernő - nyújtotta a Nemecsek a kezét neked.
- T/L/N - mutatkoztál be Nemecseknek.
- Ha van valami probléma akkor nyugodtan gyertek hozzánk, mi szívesen fogadunk - mondta Nemecsek anyja ( a szőke nő).
- Rendben úgy lesz - mondtad mosolyogva majd elköszöntetek.Néhány nap múlva
Kilépsz az ajtón és bekopogsz Nemecsekékhez. Nemecsek nyit ajtót.
- Szia! - köszönt Nemecsek.
- Szia! - köszöntél vissza - Te is abba az iskolába jársz amit ajánlottál?
- Igen, és nagyon jó - dicsérte Nemecsek az iskolát.- Jó köszi - köszönted meg - Szia!
- Szia! - köszönt Nemecsek.
Már éppen fordultál el, hogy haza menj, de hirtelen eszedbe jutott valami.
- Nemecsek - fordultál vissza hogy szólj neki.
- Igen? - kérdezte Nemecsek és nagyobbra nyitotta az ajtót.- Te várod a holnapi sulit? - kérdezted.
- Igen - mondta boldogan a kis szőke.
- Majd elkísérsz mert nem tudom hol van? - kérdezted egy kicsit megszeppenve.
- Persze - vágta rá Nemecsek boldogan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lány a Pál utcában! Boka X Reader
RomansaKeresztneved K/N, Teljesneved T/L/N. A Rákos utcában laksz Nemecsekékkel szemben. Idén költöztetek oda és nem ismersz senki mást a környéken csak Nemecseket. Olyan iskolába jársz ahova csak fiúk járnak és megismerkedsz a fiúkkal. Ha több mindent sze...