8. Áldás

476 12 10
                                    


Otthon vagy éppen olvasol amikor valaki kopog az ajtón. Az apukád odamegy az ajtóhoz és látja hogy Boka az. Beengedi (Ezeket te távolról nézed). Boka és az apukád bemennek egy szobába beszélgetni.

20 perc múlva jönnek ki, rájuk nézel és látod hogy Boka nagyon hálásnak és boldognak tűnik. Elköszöntek egymástól és Boka elment. Ahogy az apád becsukta azt ajtót úgy tettél mintha olvasnál.

Rád néz mosolyogva majd elmegy. Néhány nap múlva látod hogy jön Boka egy nagyon elegáns ruhában. És bekopog, meghallod hogy hozzád jött egy nagyon jó érzés fog el.

Boka közelebb megy hozzád.
- T/L/N lennél olyan szíves hogy a világ legszerencsésebb emberévé tennél?

Te csodálkozva nézel. Boka letérdel és elővesz egy gyűrűt.
- Hozzám jössz K/M? - kérdezte miközben szeme az igen válasz reményétől csillogott.

Te teljesen meg vagy lepődve, de ez nem befolyásolja a válaszodat.
- Igen!!! - mondod örömödben és megöleled Bokát.

Az esküvő után miután már 1
éve házasok vagytok Bokával

Elmentek meglátogatni a szüleiket.
- Sziasztok! - köszöntetek.
- Sziasztok! - köszöntek ők is.
Bementek a házba.
- Hogy álltok? - kérdezte Boka apja.
- Mivel? - kérdezted.

Bokának leesett és elkezdi a fejét fogni de csak 2 másodpercig.
- Mivel hogy állunk? - kérdezted újra.
- Hát a... - Boka próbálta magyarázni.
- A gyerekkel, idősek vagyunk és szeretnénk unokákat - mondták.
- Igaz - mondtad.
- Majd megpróbálkozunk vele - mondta Boka.

A legvégén Bokának és neked 2 gyereke lett és egy boldog életet éltek egy családként sokszor látogatták a nagyszülőket is és boldogan éltek míg meg nem haltak.

VÉGE

Hogyha szeretnétek egy olyat is ahol a felnőtt korukat írom meg akkor írjátok meg kommentben és ahogy tudom hozni fogom☺️

Lány a Pál utcában! Boka X ReaderTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang