V/N és te megérkeztek az iskolába. És Nemecsek odarohan hozzátok.
- K/N, V/N!!! Osztálykirándulásra megyünk!!! - mondta vidáman a kis szőke.
- Ezaz!!! - örültél hangosan.Elindultok de egymás kezét kell fogni hogy ne vesszetek el. Boka megfogja a kezed. Elindultok vonattal. Te, Boka, V/N és Csele egy fülkében ültök.
Csendesen ültök egymás mellett mind a négyen. Csele és V/N elaludtak mert fáradtak voltak. Te éppen azon gondolkozol hogy mit mondj hogy beszélgetést kezd Bokával, de amikor odanézel látod hogy Boka alszik és a feje a támlánál van és te is fáradt vagy ezért elalszol de a fejed a vállára csúszik.
*1 óra múlva*
Megérkeztek és olyan helyre mentek ahol nagyon sok az ember ezért még jobban fogni kellett egymás kezét. Észre veszed hogy Boka egy picit szorítja a kezed.
- Boka..
- Igen?
- Egy picit szorítod a kezem.
- Oh elnézést, csak nem akarom hogy elvesszél.Megérkeztek a szállásra. Bokával, V/N-nel és Cselével vagy egy szobában. Kettő két emeletes ágy vagy az egyiken te és V/N alszotok a másikon Boka és Csele. Te és Boka alszotok legalul és Csele meg V/N alszanak legfelül.
V/N és Csele elmentek valahova és te és Boka vagytok a szobában. A szobában van egy könyves polc. Látsz egy érdekes könyvet ami lehet hogy érdekel, de amikor leakarod venni összeér a kezed Boka kezével és elpirulsz.
- Oh bocsánat vedd le nyugodtan - mondja Boka.
- I-Inkább te v-vedd le - mondtad elpirulva.
- És ha együtt olvasnánk? - kérdezte Boka.
- Rendben - mondtad mosolyogva.Leültök az ágyra egymás mellé és úgy tartjátok a könyvet hogy összeér a kezetek. Elkezditek olvasni a könyvet. Boka is nézte a könyvet de majd elkezd téged nézni, de te ezt nem veszed észre de csak annyit érzel hogy valaki megpuszilta a nyakadat.
Ekkor felnézel a könyvből és a melletted lévő barna hajú, barna szemű elpirult fiúra nézel
- Bocsánat, nagy volt a csábítás - mondta elpirulva.Visszajön Csele és V/N. Beesteledik.
Mindenki elalszik, de te valamiért nem tudsz aludni, kinyitod a szemed és látod hogy Boka sem alszik még. Felkelsz és odamész Boka ágyához.- Boka - szólsz neki halkan.
- Igen? - kérdezi egy picit fáradtan.
- Alhatok veled? - kérdezed egy picit elpirulva.
- Persze - vágta rá Boka, és beljebb feküdt az ágyában hogy mellé férj.Befekszel Boka mellé, hallasz valamit ami a folyosóról jön valami zajt. És hozzábújsz Bokához.
- Félsz? - kérdezte.
- Csak egy picit - válaszoltad.
- Akkor gyere bújj hozzám - mondta Boka.
- Köszi - mondtad és hozzábújsz Bokához aki átölelve elalszik veled.Másnap arra keltek hogy Csele és
V/N titeket néz.
- Jó reggelt szerelmes galambok - mondták egyszerre.
Ti ezzel nem foglalkoztok hanem csak úgy ahogy vagytok aludni próbáltok.Még délután maradtatok de este felé újra vonatra ültetek és ugyan úgy ültetek, Csele és V/N megint elaludtak, de ti Bokával még ébren vagytok. Éppen az ablakon nézel ki amikor Boka megfogja a kezed.
Egymásra néztek.
- Szeretlek - mondta Boka.
- Én is szeretlek - mondtad Bokára nézve.
Boka közelebb hajol hozzád és megcsókol.
ESTÁS LEYENDO
Lány a Pál utcában! Boka X Reader
RomanceKeresztneved K/N, Teljesneved T/L/N. A Rákos utcában laksz Nemecsekékkel szemben. Idén költöztetek oda és nem ismersz senki mást a környéken csak Nemecseket. Olyan iskolába jársz ahova csak fiúk járnak és megismerkedsz a fiúkkal. Ha több mindent sze...