- 4 -

125 4 1
                                    

A csajokkal fel mentünk fel venni a fürdőruhát.

Hinata

Hinata

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ino

Sakura

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Sakura

Kimentük a fiúkhoz, majd mikor kértünk le esett az álluk

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Kimentük a fiúkhoz, majd mikor kértünk le esett az álluk.
-Nagyon -kezdte Sai.
-Gyönyörűek -folytatta Sasuke.
-Vagytok -felyezte be Naruto.
Továbbra is néztek minket - már úgy kb. 10 perce - össze néztünk a csajokkal, majd én szólaltam meg.
-Fiúk. Tudjuk, h jól nézünk ki meg minden de medencézünk még ma? - Kérdeztem.
A fiúk Össze néztek, majd elmosolyodtak.
-Ó jaj ne! Rosszat sejtek. -gondoltam magamban. Hirtelen felénk kezdtek jönni, majd felkaptak menyasszony pózba - Naruto Hina-t, Sai Ino-t és mit gondoltok engem ki?
Hát persze, h Sasuke. - majd a vízbe dobtak minket.
-Fiúk!!!! Ezt mért kellett!? -mondtuk egyszerre a lányokkal.
-Hahaha. - Nevetettek.
- Nem vicces. - korholta le őket Hina.
- De hát Saku. Te mondtad h fürödni akartok. - mondta Sasuke.
-Na várj csak Uchiha!!!! - gondoltam, majd amilyen gyorsan tudtunk a lányokkal kiszáltunk a medencéből, s belelöktük a fiúkat.
- Így jobb. -próbáltam nem nevetni de nem tudtam. Most képzeljétek el ahogy a fiúk a vízből mérgesen néznek ránk. - mert ugye mi ruhástól löktük bele őket. -
A

fiúk megint azzal a sunyi mosollyal néznek ránk.
-Rosszat sejtek. - mondtam úgy, h csak Hina és Ino hallja.
-Én is. -mondta Hina.
- 3...2...1... FUTÁS. - kiáltatta Ino.
Mi a konyha felé futottunk. Mind a hárman 3 serpenyőt vettünk a kezünkbe, majd rohantunk az ebédlőbe. A fiúk egy percen belül itt is voltak.
-Ne -kezdte Ino.
-Gyertek -Folytattam én.
-Közelebb. -felyezte be végül Hina.
- Miért mi.... lesz? -mondta félve Naruto, mert ugyan is Hina felemelte a kezében tartott serpenyőt.
-Ez lesz. - mondta Hina.
- Jólvan lányok. Nyugi. - mondta Sasuke.
-Miért is?
- nem akartunk bántani titeket csak azt akartuk kérdezni övegeztek-e velünk. - Mondta Sai.
- Persze.

2 óra múlva

Sasuke szemszög

Egyedül hagytak engem. Azt mondták csajos/pasis gondok, majd elmendtek.
- Saku most küldött egy üzenetet. - pattantam fel a kanapéról.
Megnéztem

🌸: Gyere: a tengerpartra.
🍙: Oké.

El indultsm majd a tengerparton egy üzenet várt.

Az a hely ahol először találkoztunk.
Ott történt az első csókunk.
🌸

A tengerparti nyaraló. Hát persze. Ott találkoztunk először. S a rózsakertben volt az első csókunk. Elindultam a nyaralóhoz - 15 perc múlva ott is voltam. Bementem.

-MEGLEPETÉS!!! BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT SASUKE!!! -Mondták egyszerre.
- Hát ezért tűntetek el.
-Igen. - mondta Ino.
Odatták az ajándékokat, de Sakut nem láttam sehol. Indultam volna ki mikor egy kar vissza rántott. Amit megláttam ki az egyből mérges lettem. Az exem. Shina volt az.
-Szia Sasuke. -mondta Shina. Mérgesen néztem rá.
-Mit akarsz? - kérdeztem.
Hirtelen berángatott egy szobába.
Az íróasztal elötti székre ültem le.
-Szóval? - kérdeztem idegesen.
-Ugyan... Tudod te azt. - mondta, s fölült az asztalra. Elkezdte kigombolni az ingjét.
-Hé, hé, hé... Álljon meg a menet. Mit csinálsz? - kérdeztem felháborodva.
-Miaz? Már nem vagyok elég jó neked? -kérdezte s a kék szemeivel az ónixaimba bámult.
-Soha többé nem feküdnék le veled. -mondtam.
-Bezeg a kis fruskát megtudod dugni, de én már nem vagyok elég jó. -mondta dühösen. - Mond meg őszintén. Mit szeretsz benne annyira? Mi az ami benne megvan, de bennem nincs? -kérdezte mérgesen.
-Ő sokkal jobb mint te! -mondtam.
-Én a helyedben sietnék. A kicsi Sakurád bajban van. 1
-mondta gúnyosan.
És most esett le mire ment ki az egész.

Sakura szemszöge

-Boldog Szülinapot Sasuke!!!
Mentem volna Sasukéhoz, de egy kéz be rántott egy szobába.
-Helló cseresznyém. -mondta Garaa.
-Mit akarsz? - kérdeztem, s a smaragdjaimban félelem csillant. Szerintem ezt ő is észre vette mert elmosolyodott.
-Csak nem félsz? -kérdezte, majd a nyakamba csókolt.
-Kérlek... Ne... - mondtam. S a könnyeim próbáltam vissza pislogni. Ami sikerült is.
-Mi az? Sasuke megdughat, de én nem? - kérdezte mérgesen.
-Miért csinálod ezt? Azért mert rámerőlteted magad, attól jobb lesz?
-valami megcsillant a szemében. Talán fájdalom? A szeme mérgesen csillant a következő mondatomtól. - Attól még nem foglak szeretni. -mondtam gúnyosan. A visszafolytott könnyeim gyorsan eleredtek....
Megpofozott.
-Te kis kurva. - mondta majd elővett egy kötelet a szekrényből s összekötötte a kezeim. Az ágy végéhez kötözte őket. Épp emeltem a lábam a, de azt is megfogta. -Mit képzelsz? Mit csinálsz? Azt hiszed neked bármit szabad? Hát elárulom neked... KURVÁRA NEM. - mondta ordítva.
-Most megkapod a magadét, cseresznyém.
Levette a ruhám. Amit meglátta a melltartóm végighúzta a pántján a kezét.
-Csak nem neki öltöztél ki? -kérdezte gúnyosan. -Hát kár hogy most nem tud senki sem megmenteni.
Sikítani akartam de betömte a szám. Már nem láttam a könnyeimtől, annyira sírtam. Nem is inkább..
Zokogtam. Levette a melltartóm, s a melleim kezdte gyúrni. Nem volt olyan az érintés mint Sasukénak. Sasuke lány és gyengéd, ő erőszakos.
-Most nem fogsz sikítani, vagy kapsz még egy pofont. De az már erősebb lesz.
-Ez is erős volt te fasz. -gondoltam.
Annyit éreztem, h a rongy kikerül a számból, majd a farkát dugta a számba. A könnyeim már patakokban folytak. Nem látta tőlük semmit sem.
Valaki..... Akárki... Könyörgöm... Segítsen.. Bárki.. - gondoltam.
Hirtelen annyit éreztem, h Garaa már nincs rajtam. Az aki belyött a fürdőbe vitte. A hangok alapján megverte. Egy idő után a hangok elhalkultak, majd nyílt az ajtó s megláttam..... ŐT.
Sasuke mentett meg.
Ki szabadította a kezeim, majd a lábam,s magához ölelt. Eddig bírtam. A könnyeim újra utat törtek maguknak.
-Shhh... Már itt vagyok. -mondta, közben pedig a hátam simogatta.
-Vele mi lett? -kérdeztem miután már megnyugottam.
-A rendőrség majd elintézi.
-Köszönöm... -mondtam majd megcsókoltam.
-Nincs mit... Gyere.. Mennyünk haza. -mondta a csók után. Kimentük a szobából s a hátsó ajtón át Kimentük.
Sasuke elött em ment. Megálítottam, amin meglepődött.
-Mi az? -kérdezte.
-Ez a tiéd. -mondtam s odadtam a kicsi kék dobozt. -Ajándék. -mosolyogtam rá.
Kinyitotta, s Kivette belőle a szívalakú medált.
-Her King -olvasta fel hangosan ami rá volt írva.
-A másik az enyém. -mondtam.
-His Queen -olvasta. Elmosolyodott az övét felrakta a nyakába.
-Feltehetem? -kérdezte.
-Igen.
Még fordultam, s óvatosan a nyakamba tette. Ezután beszáltunk a kocsiba, és mentünk haza. Sasukéhoz mentünk. Átöltöztünk, majd befeküdtünk az ágyba.
-Köszönöm mégegyszer.
-Ne köszönd. -mondta, s megcsókolt.
-Jó éjszakát Királynőm. -mondta.
-Jó éjszakát Királyom. -mondtam, átölelt, s aludtunk.
Még annyit hallottam ahogy azt mondja:
-Az Enyém Vagy. Nem Bánthat Senki Sem, Amíg Én Élek.

Váratlan Szerelem❣️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt