-Én is szeretlek. - mondta és megcsókolt.
-Mennyünk haza. - suttogta ajkaimra.
Válaszul csak bólintottam.Kimentünk az irodából, s be szálltunk a liftbe. Amint leért a parkolóba Sasuke-kun megfogta a kezem és a kocsihoz húzott. Kinyitotta az ajtót és becsukta miután be szálltam. Átment az ő oldalára és ő is beült, majd el indultunk haza. A nap további része gyorsan eltelt. Este elmentünk megfürödtünk majd mentünk aludni.
Másnap Reggel
Reggel mikor felkeltem Sasuke-kun nem volt mellettem. Kimentem a szobából és halkan lementem a lépcsőn egyenesen a konyhába. Ott volt. Éppen tálcára rakta a reggelit. Halkan vissza mentem a szobába és befeküdtem az ágyba.
Sasuke pár perccel később ért be a szobába.-Jó reggelt. - köszönt és elmosolyodott. - Csináltam neked reggelit. - rakta elém a tálcát.
-Mmm... Palacsinta. Köszönöm. - mondtam és csókot nyomtam a szájára.
-Szívesen. Van egy meglepetésem. Regelli után öltöz fel és gyere a nappaliba.
-Oké. - mondtam és neki láttam a reggelinek. 10 perc alatt megettem és levittem a tálcát. Vissza mentem a szobába. Be mentem a gardróbba és nagy nehezen kiválasztottam a mai Outfittem. Megcsináltam a hajam és a Sminkem.
Outfitem :
Hajam :
Sminkem :
Miután mindennel kész lettem lementem a nappaliba ahogy Sasuke-kun kérte.
A nappaliban nem láttam senkit. Hirtelen két kart éreztem a derekamra fonódni. Arcát a nyakamba fúrta.-Gyönyörű vagy. - lehelte a nyakamba, mire kirázott a hideg. Persze jó értelemben. - Van egy meglepetésem.
-Tényleg? Mi az? - kérdeztem kíváncsian, és felé fordultam. Két kezemmel átkaroltam a nyakát.
-Ha elmondanám nem lenne meglepetés. - mondta kuncogva.
-Na... Kérlek. - mondtam és megcsókoltam a nyakán a gyenge pontját, amitől kéjesen sóhajtott.
-Majd megtudod. - mondta és hirtelen a vállára kapott.
-Hé! Tegyél le! - mondtam.
-Nem!! Maradj csendben! - mondta és a fenekemre csapott.
-Na!! Engedj el! - elkezdtem a hátát ütni.
Erre nem válaszolt. Berakodt az autóba. Áthúzta rajtam az övet és becsatolta, majd becsukta a kocsiajtót.
Átment az ő oldalára és beszállt.
Már 10 perce utazhattunk mikor megszólaltam.-Hova megyünk?
-A reptérre. - mondta nyugodtan.
-MI??
-Jól hallottad. - Mondta még mindig nyugodtan.
-És hova megyünk? - kérdeztem és rá pillantottam.
-Olaszországba. A tengerparti házamban szállunk meg. - mondta.
-Téged ismerve, a ház nem ház lesz. Hanem egy palota. - motyogtam az orrom alatt.
Az út további része csendben telt. Mikor a reptérre értünk ki szálltunk a kocsiból.
-Innen a magán géppemmel megyünk tovább.
-Oké.
Mikor felszálltam a mini bárhoz mentem. Kivettem egy üveg whiskey-t és két poharat.
Leültem Sasuke-kun mellé és töltöttem mind a két pohárba. Odadtam neki.-Köszi. - mosolygott rám.
-Nem tesz semmit. - mondtam.
Egy idő egyre laposabbakat pislogtam, majd leragadtak a szemeim. Arra nyitottam ki a szemem hogy valaki felemelt. Sasuke volt az.
-Aludj! - mondta. Én teljesítettem amit kért. Annyit még éreztem hogy a hátam valami puhához ér, majd két kar átölelt.
ČTEŠ
Váratlan Szerelem❣️
Romance3 Modell. Haruno Sakura, Hyuga Hinata, Haruno Ino. Tokyo-ba mennek, mert a híres Uchiha Ügynökség felkéri őket modellkedni. Az Uchiha Ügynökség igazgatója a híres Uchiha Sasuke. 2 legjobb haverja Uzumaki Naruto és Sai. A 3 fiú már az első fotózásuk...