-3-

83 5 6
                                    

| Igen. Ő az.

-Ha nincs más én mennék is. -vettem fel újra az értelemmentes arcom.

-Lenne itt még valami. Ugye a parti amit tartotok, együtt kéne mennetek Sakura-val. Neki még nem mondtam, szóval lehetőleg még ne mond el neki.

-Rendben. Viszlát! -mondtam és kiléptem az iroda ajtaján.  |

Sasuke szemszöge

" Ezt nem hiszem el. Ennyi idő elteltével pont most... Pedig már kezdtem elfelejteni... Csak nem értem, hogy miért ment el.... Valami olyat tettem? Vagy... Már nem szeretett...? Nem értem.." - gondolta magában Sasuke.

Gondolataimból a telefonom csörgése szakított ki.

-Szia Naruto! -szóltam bele a telefonba, érzelemmentes hangon.

-Szia Szaszke! -köszönt bele a jókedvű barátom.

-Miért hívtál dobe?

-Meghívtak egy jótékonysági bálra. Este 6-kor  kezdődik. -mondta vidáman.

-Nekem is ott kell lennem? -kérdeztem, majd sóhajtottam. A munka miatt nem sokat szoktam aludni. És hát így a barátokra sincs időm.

-Nem muszáj! -mondta és sóhajtott egyet. -Tudom, hogy a munka sok időd, de jó lenne ha eltudnál jönni. -a hangjában éreztem a szomorúságot.

-Rendben! Ott leszek ! -mondtam és letettem a telefont.

Beültem az autómba, és haza felé vette az irányt.
Mikor a házhoz értem, a ház előtt leparkoltam, majd kiszálltam a kocsiból.

-Sziasztok! -köszöntem a nappaliban filmező párosnak.

-Szia! -válaszolta Hinata és Naruto egyszerre.

A konyhába vezetett az utam, hogy egyek pár falatot. Kivettem a hűtőből a szendvicsnek valót, majd meg is csináltam.
Miután megettem el pakoltam mindent, és a szobámba vettem az irányt.

Még sok időm volt 18:00-ig így, beálítottam az ebresztőt a telefonomon 15:30-ra. Letettem a telefont az éjjeli szekrényre, átöltöztem pizsamába, majd lefeküdtem aludni.

....

A telefonra ébredtem fel. Kimentem a konyhába egy kávéért, ahol találtam egy cetlit.

Szia Sasuke!

Nekem és Hinának meg van
egy kis elintézni valónk.
Majd ott találkozunk!

Naruto

Ui.: Időben érj oda kérlek.

F

elmentem a szobámba. Beérve előkészítettem a ruhámat, ami egy fekete farmer és egy bordó ing volt.

A szobából nyíló fürdőbe mentem majd lezuhanyoztam. Megtörölköztem, majd egy
törölközővel a derekamon mentem a szobába, ahol magamra kaptam a ruháim.

Felvettem egy fekete szövetkabátot, és a cipőm majd miután beszartam az ajtót elindultam a helyszínre.

Leparkoltam,,majd kiszálltam. Narutoék az ajtóban várták rám.

--Azta haver! Nagyon jól nézel ki. -mondta Naruto.

-Hát, ti is jól néztek ki..- Befelé vettük az irányt.

Váratlan Szerelem❣️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant