"-Aludj! - mondta. Én teljesítettem amit kért. Annyit még éreztem hogy a hátam valami puhához ér, majd két kar átölelt. "
Arra ébredtem fel, hogy Sasuke megcsókolt.
-Megérkeztünk hercegnőm. - mondta miután el váltunk.
-Oké. - motyogtam.
Kiszálltunk a kocsiból, s miután Sasuke kinyitotta az ajtót, behordtuk a cuccunkat. Mivel itt 10 óra volt, így úgy döntöttem medencézek. Felvettem egy egyszerű fekete bikinit, és lementem.
Éppen levegőért jöttem fel, mert átúsztam a medencét, amikor kar fonódott a derekam köré.
-Megvagy. - megfordított majd megcsókolt. - azt hittem elmentél.
-Nem mentem. Csak unatkoztam, így kijöttem úszni. - válaszoltam.
-Na gyere. - mondta, és elkezdett kifelé úszni. Mikor kiment a medencéből felém nyújtotta a kezét.
Én el fogadtam és kiemelt a medencéből.-Na és hova megyünk? - kérdeztem miközben a szobánk felé sétáltunk.
-Várostnézni.
Mikor felértünk a szobába, az első utam a gardróbba vezetett.
Egy farmer rövidnadrágot és egy csíkos trikót vettem fel, és egy fekete Vans cipőt. Egy egyszerű sminket csináltam, a hajam megszárítottam, majd kifésültem és kiengedve hagytam.-Kész vagyok. Mehetünk! - mondtam, mikor leértem a lépcsőn. Be ültünk a kocsiba és elindultunk várostnézni.
Éppen sétáltunk mikor hallottam, hogy utánam szólnak.
-Sakura? - hallottam magam mögül.
-Temari? - kérdeztem meglepetten.
-Igen csajszi. - mondta, majd meölelt. - De rég láttalak.
-Igen. Utoljára New Yorkban. - mondtam. - De te, hogy kerülsz ide? - kérdeztem.
-Hát... Összeházasodtunk Shikamaru-val. - mondta. *Temari-nak már régóta tetszett Shikamaru. Ez fordítva is így volt. Csak mindketten féltek lépni. * - És nászúton vagyunk. De te, hogy kerülsz ide? Nem Tokióban kéne lenned? - kérdezte.
-Hàt Sasuke ide hozott. Tudod én és Sasuke összejőttünk. - mondtam mosolyogva.
-Nahát csajszi! Gratulálok!
-Köszi. - mondtam és Sasuke felé fordultam. - Nem baj ha Temari-val el mennénk?
-Nem dehogy. Otthon találkozunk. - mondta és megcsókolt, majd elment.
-Na hova mennyünk? - kérdeztem barátosném.
-Vásárolni? - kérdezte.
-A vásárlásra sose mondok nemet. - kacsintottam rá.
-Gondoltam. - mondta mosolyogva.
A pláza felé vettük az irányt. Mikor oda értünk beültünk a Mekibe, beszélgetni.
-Képzeld Tema. Terhes vagyok! - mondtam mosolyogva.
-Íííííí - sikított mire mindenki felénk kapta a fejét. Minden ember aki ide nézett, el fordította a fejét, mivel Temari gyilkos tekintettel nézett rájuk. - Gratulálok! Sasuke tudja már? - kérdezte.
-Nem. Még nem. Ma este akartam el mondani neki. - mondtam.
-Hát sok szerencsét! - mondta és rám kacsintott. - Na! Akkor megyünk vásárolni?
-Persze! - mondtam mosolyogva.
3 óra múlva
-Na! Mennyünk. Shikamaru jön értünk. - mondta Tema. Mosolyogva mentünk ki a boltból, mikor olyat láttam amit soha nem akart. Karin és Sasuke csókolóztak....
Sasuke szemszöge
Miútán Sakutól el jöttem haza indultam. Be szálltam a kocsiba és el indultam. Út közben csörögni kezdett a telefon. Felvettem és kihangosítottam.
Hívás
-Sasuke beszélnünk kell. - szólt a telefonba Karin. (miután az irodás incidens megtörtént, Karin Olaszországba költözött.)
-Aj Karin. Szálj le rólam! Megmondtam, h mi végeztünk egymással. - mondtam idegesen.
-Kérlek Sasuke! - kérlelt. - Fontos.
-Jó! Rendben. - mondtam sóhajtva.
-Találkozzunk a plázában. - mondta és letette.
Elkanyarodtam és már mentem is a plázához. 5 perc alatt oda értem, mivel nem voltam messze. Leparkoltam majd kiszáltam a kocsiból. Karin a pláza elött várt.
-Itt vagyok. - mondtam unottan. - Miről akarsz beszélni?
-Mennyünk be. Ne itt beszéljük meg. - mondta és elindult befelé. Fel sóhajtottam majd elindultam utána.
Hirtelen megállt felém fordult, és megcsókolt. Én ellöktem magamtól.-Mondtam hogy csak az enyém lehetsz. - mondta egy gúnyos mosollyal az arcán. Nem értettem miről beszél. A hátam mögé mutatott mire megfordultam.
-Sakura.. - mondtam döbbenten.
-Mi nem is zavarunk tovább. - mondta könnyes szemmel, és elfutott.
-Te idióta! Ezt jól megcsináltad. - vágta a fejemhez Temari majd Saku után futott.
Én is mentem volna, de Karin megfogta a kezem. Kirántottam a kezem é utánuk futottam.
De már késő volt..... Elmentek.Gyorsan a kocsihoz futottam. Be pattantam és indultam is.
Mikor a ház elé értem ki pattantam a kocsiból. Gyorsan be futottam a házba, majd a hálószobába futottam.
Saku cuccai eltűntek. Egy cucca sem volt a helyén.-Elment... - sutogtam magam elé.
Vége az 1. Évadnak
CZYTASZ
Váratlan Szerelem❣️
Romans3 Modell. Haruno Sakura, Hyuga Hinata, Haruno Ino. Tokyo-ba mennek, mert a híres Uchiha Ügynökség felkéri őket modellkedni. Az Uchiha Ügynökség igazgatója a híres Uchiha Sasuke. 2 legjobb haverja Uzumaki Naruto és Sai. A 3 fiú már az első fotózásuk...