Yorum yapmayı unutmayınn
Başlıyorum(Sabah şeyisilerini geçiyorum.)
••••••••Yn'den:
Ders Gryfindoor ve Slytherin Ortak dersi.
Karanlık sanatlara karşı savunma dersini Gryfindoor ile işlemek tam bir işkence.Ron Weasley özellikle beceriksizin teki!(İçeri Biri girer.Pembe giyinimli bir kadın.)
Umbridge:Merhabalar.Ben Dolores Umbridge.Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinize gireceğim.Baştan uyarıyorum.ŞIMARIK VE SAÇMA HAREKETLERE TAHAMMÜLÜM YOK.
(Gözü Yn e kayar.)Riddle..
Yn:Efendim profesör?
Umbridge:Sana söz hakkı verdiğimi hatırlamıyorum.KAPA ÇENENİ!
Yn:Bende babamın size hainlik fırsatı verdiğini hatırlamıyorum?
Umbridge:(Yn e yaklaşır.Asasını çıkarır.)
Ayağınızı denk alın RİDDLE!Yn:...
Umbridge:Öhm.Evet bu yılki dersimizde yeni kitaplar kullanacaksınız.
(Kitapları sihirle dağıtır.)
Bakanlık tarafından onaylanmış ders kitaplarınız bunlar.Hermonie:Profesör (el kaldırır.)
Umbridge:Evet Bayan Granger?
Hermonie:Kitaplarda nasıl uygulanacağı yazmıyor?
Umbridge:Ben gelmeden önceki derslerinizde riskli ve tehlikeli büyüler yaptığınızı duydum.
Benim dersimde büyü yapılmayacak.Risksiz ve tehlikesiz bir ders olacak.Harry:Büyüleri yapmayı öğrenmeden nasıl dış dünyaya karşı kendimizi koruyacağız profesör?
Umbridge:Dış dünya mı? Dış dünya diye birşey yok Bay Potter!
Yn:Kendimizi nasıl koruyacağız?!
Umbridge:Bunu SİZ Mİ SÖYLÜYORSUNUZ BAYAN RİDDLE!
Hatırladığım kadarıyla BABANIZDAN başka korunmanız gereken biri yoktu?
Doğru! Babanız artık ortalıkta yoktu değil mi?
Kaybolmuştu hatta!Hermonie:Saldırılara nasıl karşı koyacağız?
Umbridge:Sizin gibi çocuklara kim saldırır Bayan Granger?
Harry:MESELA LORD VOLDEMORT PROFESÖR!
Umbridge:
Yalanlarınızla arkadaşlarınızın kafasını karıştırmayı kesin bay potter!Yn:Yalan? NE YALANI?
LORD UN YAŞADIĞINA EMİNİM VE BİRGÜN SİZİN KELLENİZ İÇİN GERİ DÖNÜCEK!!Umbridge:BİR PROFESÖRE BAĞIRMAYA NASIL CÜRET EDERSİNİZ BAYAN RİDDLE!!
Draco:Profesör! Yn'in doğruları söylemesi neden sizi bu kadar kızdırdı?
Umbridge:DERSİN BİTİMİNDEN SONRA BAY POTTER!BAYAN RİDDLE VE BAY MALFOY! OFİSİME GELİYORSUNUZ!!!
(Umbridge sınıftan gider.)
••••••••
(Ders biter.)Yn:(Draconun zihnine girer.)
Beni niye savundun? Sonunda kendi başına patladı.Draco:(zihninden konuşur.)
Ne o? Kokusunu aldığın çocuğu mu önemsiyorsun?Doğru, benim kokumu almıştın değil mi hahahYn:SENİN KOKUNU FALAN ALMADIM!
(Zihninden çıkar.)
Yn:Potter.Hadi gidiyoruz.
Draco:Pottah herşeye karışmasa olmuyor değil mi? (Burun kıvırır.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why do you care for me?
FanfictionDraco Malfoy Fanfic. Yn'in suskunluğu Malfoy'a olan sevgisini göstermesini engelliyecek mi? Bu sevginin götürdüğü yolun sonunda kim yanacak? ⭐️Başarılarımız⭐️(06.07.2022) #dracomalfoy - 🏆 1.🥇 #yn - 7.🏅 #fantastik - 318. 🏅 #hayalet -48. 🏅 #pott...