-Aklım nerdeydi?-

1.4K 89 4
                                    

Yazarken üstteki şarkıyı dinleyerek yazdım.İsterseniz sizde dinleyerek okuyabilirsiniz.

Ve lütfen şu lanet bölümleri oylayınn ağağağ öhm ii okumalar.
******

Yn, Draco ile aralarında geçen konuşmayı Cedric'e anlatır.
Yn:Öyle işte.Ben peşinden gittikçede benden kaçıyor.Odadayken bile ben yokmuşum gibi davranıyor.

Cedric, Yn'e sarılır.

Cedric:Malfoy un seni sadece güç için kullanacağını tahmin edi-

Yn in gözleri dolar ve Cedric in ona sarılan kollarından geri çekilir.Tam gidecekken arkasına döner.

Yn:Teşekkürler Cedric..birisine anlatmak iyi geldi.Görüşürüz.

Yn oradan gider.

Cedric:Senin için birisinden fazlası olmak istiyorum Riddle..

Draco bütün herşeyi pek de uzak olmayan fakat onların onu göremeyeceği biryerden izlemiş ve dinlemişti.Öfkeden ve kıskançlıktan ay beyazı yüzü, kırmızıya dönmüştü. Cedric, Yn'e sarılırken oraya gidip Cedric i öldüresiye yumruklamak istiyordu.Fakat Yn in ,ona karşı olan hislerini anlatması..Draco yu biraz olsun pişman hissettirmişti.

•••
Akşam yasak başlamadan önce Yn odaya girer.Draco zaten yatağında oturmuş bekliyordur.Ama kimi?Yn'i mi?
Yn odaya girer.Tam pijamalarını dolaptan alıp, banyoya gidecekken,Draco utanarak Yn e yaklaşır.Yn i yanağından öper ve geri çekilir.

Draco:Ben..ben..ımm..

Yn:Özür dilerim.Gerçekten saçma şeyler söyledim ve-

Draco:(Yn e bir anda sarılır.Kokusunu içine çeker.)
Güçlerin umrumda değil.Voldemort un kızı olmanda umrumda değil.Seni sadece sen olduğun için seviyorum!
Senden kaçtığım,odada yüzüne bile bakmadığım,yokmuşsun gibi davrandığım için özür dilerim.Herşey için Özür dilerim!

Gözlerinden yaşlar akar.Yn bunu fark eder çünkü Draconun dökülen yaşları omzuna geliyordur.

Draco:Seni sev-

Yn:SENİ SEVİYORUM.

Draco:Ne-ha-bir saniye.. sen mi az önce?-beni- sevdiğini?-söyledin?!
İlk defa ben değilde sen dedin?
Rüyada olmalıyım..

Yn, geri çekilir ve banyoya girip üzerini değiştirir.Sonrasında uyumak için yatağına uzanır.Draco zaten yatağına yatmış,uykuya dalmıştı bile.Ama bunun aynısı Yn için de söylenemezdi.Uyumaya çalışsa bile bu tam bir işkenceye dönüşmüştür.Bir-iki saat sonra uykuya dalar.Tabi buna uyku denirse.Rüyasında- daha doğrusu çok gerçekçidir.Rüya mı değil mi belli olmayacak şekilde.Gördüğü rüya da Annesi lanetleniyor,Voldemort tarafından öldürülüyor yani babası.Daha sonrasında da Yn bunları gördüğü için hafızası Voldemort tarafından siliniyor.
Yn sabah uyandığında terler içindedir..Rüya olduğu belli belirsiz olan şeyler yüzünden kafası karışmış bir şekilde etrafa bakınıyordur.Tabikide yan tarafta uyuyan Draco hiçbirşeyin farkında olmadan mışıl mışıl uyuyordur.Yn ona anlatsa bile bunu anlamayacağını düşünüyordur.
•••
Günün gerisi normal geçmiştir.Şimdi ise daha az mutsuzdur.Tabi Umbridge yüzünden Draconun derslerde yanına oturamaması dışında.Umbridge okulda yönetime geçmeye çalışıyor denilebilirdir. Herşeye kural ve yasak koyuyordur.Horgwarts da öğrencilerin neşesi ve yaşama sevincini yitirdikleri her hallerinden belliydi.

-Bölüm Sonu-

Why do you care for me?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin