Slm ben bölümü yazarken üstteki şarkıyı dinleyerek yazdım.Çok gzl bir vibe ı var.Okurken dinlemenizi tavsiye ederim.
İyi okuyuşlar.•••
Aradan 6 gün geçer.Yn, Draco nun yanına gitmeye çalıştıkça Draco ondan kaçıyordur.Odadayken bile Yn yokmuş gibi davranıyordur.
Yn in kafası karışmıştır.Hem Umbridge ile ilgili olan görevle ilgileniyor.Hem bir yandan annesiyle ilgili şeyleri araştıyor,bir yandan da babasıyla arasındaki soğuklukla uğraşıyordur.
Bide bunların üzerine Draco nun Yn i tamamen yanlış anlaması..Yn i derinden etkilemiştir."Kavgadan bir gün sonrasına gidelim"
Yn:Baba?
Ben annem hakkında herşeyi bilmek istediğime karar verdim.Voldemort:SUS! Onun hakkında konuşmaman için seni yıllardır uyarıyorum değil mi!
Ne kadar az şey- HATTA HİÇBİRŞEY BİLMEZSEN DAHA İYİ!!Yn:Ama neden olduğunu anlamıyorum! Neden onun hakkında konuşamıyorum?!
Neden?!
Annemi bilmek benim de hakkım!
Ben küçükken öldüğü için hiçbirşey hatırlamıyorum!
Yani sen öyle diyorsun.
BANA KALIRSA HAFIZAMI SİLEN SENSİN BABA!!!!Voldemort:Ben bir babayım-DAHA DA ÖNEMLİSİ BİR LORD UM!
KARANLIKLAR LORDU VOLDEMORT UM BEN
BABAN OLSAM BİLE LORD OLDUĞUMU ASLA UNUTMA!
(Bunları söylerken asasını çıkarmış ve Yn e doğrultmuştur.Voldemort asasını Yn e ilk kez doğrultmuştur.Yani küçükken Yn in hafızasını silmesi dışında.Yn in gözleri dolmuştur.Ağlamamak için kendini zor tutuyordur.Çünkü Babası olan Voldemort un gerçek yüzünü görmüştür.Midesinde bir boşluk hissi,kalbindeki buz gibi hissizlik..bütün bedenini kaplamaya başlamıştır.Sonunda dayanamayıp kendini cisimler.Cisimlendiği yeri düşünmemiş sadece cisimlenmiştir.Tek başına kalıp düşünmek için.Herşeyi yeniden unutmak için belki de.O da bilmiyordur ne yapacağını.Belki de sadece Draconun kollarında,başını göğsüne koyup ağlamak istiyordur.Ama bu pek mümkün değildir.)
"Şimdiki zaman yani kavgadan 6 gün sonrası"6 gün boyunca Ne Luna, Ne Padma,Ne de Pansy ile konuşmuştur.Onlar Yn ile konuşmak istese de Yn onlardan kaçıyordur.Aslında herşeyden kaçıyordur.Draco dışında.Draco nun peşinden gittikçe Draconun kaçması..
Yn kalbi artık buz dan bir kaya parçasına dönüşmüştür.Sadece hissizleşmiş bir kalbe.."Yemekten sonra,büyük salonun kapısında"
Cedric:SelamYn:...(sadece boş bir ifadeyle cedric e bakar.Duygusuz,buz gibi soğuk bir ifadeyle.)
Cedric:Ee..Sanırım Draco yla ayrıldınız.Veya Umbridge yüzünden konuşamıyorsunuz.Bilmiyorum.Tek bildiğim garip davranmaya başladığın.Eski neşen neden yok?
Yn:Hiç.Sadece hiçbirşey.
Cedric:Eee yürüyelim mi? Bahçede falan?
Yn:(başını onaylar bir şekilde sallar.)
"Bahçede"
Cedric'den:
Gerçekten de garip davranıyor.
Malfoy un onu üzeceği belliydi zaten.Cedric:Malfoy ile aranızda ne olduysa anlatır mısın? Zorlamıyorum.Sadece içini dökmüş olursun.Belki de birine anlatmak iyi gelir? Ne dersin?
-Bölüm Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why do you care for me?
FanfictionDraco Malfoy Fanfic. Yn'in suskunluğu Malfoy'a olan sevgisini göstermesini engelliyecek mi? Bu sevginin götürdüğü yolun sonunda kim yanacak? ⭐️Başarılarımız⭐️(06.07.2022) #dracomalfoy - 🏆 1.🥇 #yn - 7.🏅 #fantastik - 318. 🏅 #hayalet -48. 🏅 #pott...