•••
"3 gün sonra"
Draco'dan
Bugün Slytherin-Ravenclaw maçı var.
Gereksiz bir heyecan var içimde.
Çünkü Yn ilk defa beni izleyecek.
Umarım batırmam.
.....
Yn'den
Maçı izlemek için kulelere çıktık.
Bir süre sonra Slytherin ve Ravenclaw ın takımı çıktı.Maç başladı.
•••
Ravenclaw ın arayıcısı Cho Chang, Draco, Snitch i tam yakalamaktayken süpürgesiyle bilerek Draco'ya çarpar.
Draco , snitch i tutamaz ve Cho yüzünden az daha süpürgesinden düşücek gibi olur.
Bir süre sonra Cho, snitch i görür ve süpürgesiyle daha da yükseğe havalanır.Bunu fark eden Draco bir anda Cho nun arkasından havalanmaya başlar.Havalandıkça,havalanırlar ve birsüre sonra bulutların arasında kaybolurlar.İzleyen bütün taraftarlar Quidditch sahasında olan maçı izlemek yerine yukarı bakıp aralarında Arayıcıların nereye kaybolduğu hakkında endişeli bir fısıltılaşma başlatırlar.
Yn dıştan sakin gözükmeye çalışıyordu ama Draco için çok endişeleniyordu.
Aradan 2 dakika 43 saniye geçmişti.Yn üsgittikçe daha da endişelenmeye başlamıştı.Kafasında milyarlarca saçma ve kötü senaryo kurmuştu.Ya o Cho sürtüğü onu süpürgesine çekip öptüyse gibi.Ama Draco buna izin vermezdi zaten.
24 saniye sonra havadan hızla yere doğru uçan bir süpürge görüldü.Süpürgenin üzerinde ise sarı saçlı bir çocuk.Bunun Cho olmasının imkanı yoktu.TABİKİDE DRACOYDU.
Süpürgesiyle yere indi ve elini açtı.Avucunun ortasında snitch vardı.
Snitch i yukarı kaldırdı ve kaldırmasıyla birlikte diğer Slytherin oyuncuları süpürgeleriyle inip Dracoya sarıldılar.
Draco süpürgesine binip havalandı.
Taraftar kulelerine doğru uçtu.Yn e yaklaştı ve öptü.
Yn in üç sıra arkasında oturan Umbridge tam ayağı kalkıyordu ki bir anda geğirdi.Geğirmesiyle birlikte, ağzından kurbağa çıkması bir oldu.
O sırada bütün kuleler heyecan dolu ve şaşırmış çığlıklar,ooo lamalar saçıyordu.
Draco ise Yn den ayrılmış takımının olduğu yere uçuyordu.
••••
-Bölüm Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why do you care for me?
FanfictionDraco Malfoy Fanfic. Yn'in suskunluğu Malfoy'a olan sevgisini göstermesini engelliyecek mi? Bu sevginin götürdüğü yolun sonunda kim yanacak? ⭐️Başarılarımız⭐️(06.07.2022) #dracomalfoy - 🏆 1.🥇 #yn - 7.🏅 #fantastik - 318. 🏅 #hayalet -48. 🏅 #pott...