אם יש משהו שאפשר להגיד על שחר הוא שהוא בחור עקבי, הוא יכול להיכנס לאותן פינות ולעשות את אותן טעויות שוב ושוב, אז כאשר קיבלתי טלפון ממנו כמה ימים אחר כך לא הופתעתי. דבר ראשון אף אחד לא מתקשר לאף אחד בימנו, כולם שולחים הודעות, אז אם הוא מתקשר משהו גדול קרה. ודבר שני, הוא שחר.
"מה קרה?" עניתי לו מבלי להגיד שלום
"מה קרה לשלום?" הוא אמר בתגובה
"שלום שחר, מה קרה? אתה לא מתקשר אף פעם אלא אם כן משהו קרה" הייתי תוך כדי סידור החשבונות שליד המקרר. השותפה שלי מצוינת ונדירה, ולא הייתי מחליף אותה בעד שום הון בעולם. היא בקושי נמצאת בבית מה שמאפשר לי להרגיש בלי (שותפים) ולהיות עם (חלוקת חשבונות), היא מאוד מסודרת ונקיה, ממש מושלמת בשבילי, אבללל יש לה חסרון גדול מאוד, היא מפוזרת נורא. כנראה בגלל שהעבודה שואבת ממנה כל כך הרבה תשומת לב שהיא שוכחת את הדברים הקטנים בבית כמו לשלם חשבונות וכבר קרה שקיבלנו התראה כי היא שכחה את החשבון אצלה בחדר. אז סיכמו שאת כל החשבונות נשים בנישה ליד המקרר ואני עובר עליהם בתחילה כל חודש לוודא שהם שולמו. הגיע הרגע הזה.
"אתה חייב לעזור לי"
"שפוך, מה אני צריך לעשות בשבילך עכשיו" עניתי בעודי מחזיק את הטלפון בין הכתף לאוזן ושולף את הארנק לשלם חשבון
"אתה חייב לשכב איתי" שחר אמר בהחלטיות כאילו הוא מבקש ממני להביא לו כוס חלב או להקפיץ אותו לשדה התעופה, ואני הפלתי את הטלפון לרצפה "שיט" מלמלתי לעצמי מרים את הטלפון בחזרה לאוזני מקווה קצת שאולי השיחה נותקה.
"שחר" נבחתי עליו בעצבנות "כבר סגרנו את הפינה הזו" אוף הרגשתי כל כך מתוסכל "אני לא. רוצה. לשכב. אתך." הדגשתי כל מילה בנפרד.
"יוכייייי" הוא התחנן מהצד השני של הקו ואני שמחתי בליבי שהוא נמצא אין שם מעבר לקו ולא לידי כי אם הוא היה עושה לי את התרגיל עם העיניים והשפתיים אני לא יודע איך הייתי מצליח להתנגד. "היא רוצה הערב ואמרתי לה שאתה עסוק אז היא שוב הציעה את הבחור ההוא ואני לא רוצה אותו" שחר יודע להיות נואש כאשר הוא רוצה.
"שחר" אמרתי בכעס "אתה בן 29, אתה יכול להגיד לה לא, תפתח ביצים ותגיד לה לא" הוא ממש עצבן אותי.
"אני לא יכול להגיד לה לא, כי כבר אמרתי לה כן" ההתנהגות שלו הייתה פשוט הזויה בעיניי, כל השליטה שלה בו הזויה בעיניי. היא בדיוק מסוג הבחורות שצריך להתרחק מהן, כאלה שמנהלות אותך.
"אני אגיד את זה שוב והפעם בפעם האחרונה, אתה בן 29, מותר לך להגיד לא, מותר לך לשנות את דעתך ואני לא מתכוון לשכב איתך מול יעל רק כדי לשמר אותה. נקודה!" חשבון המים היה מונח על השולחן מולי והכרטיס אשראי כבר נשלף החוצה, נגשתי לתיק לשלוף את הלפטופ כדי לשלם באינטרנט. "אני מסיים את השיחה הזו וזו הפעם האחרונה שאנחנו מדברים על זה" וסגרתי את השיחה מבלי להגיד שלום.
YOU ARE READING
לעולם אף פעם
Short Storyלמי שלא אוהב ספרים על בחורים שמתאהבים זה לא המקום שלכם. למי שכן... שחר מבטיח לחברה שלו הוא מוכן לשכב עם בחור כחלק ממשחק מיני בניהן, מה שהוא לא לוקח בחשבון הוא מה יקרה כאשר הוא יבקש מהחבר הכי טוב שלו לקחת חלק בעיניין. משם כבר הכל מסתבך. סיפור מקורי...