מחשבות, תגובות וכמובן כוכבים יתקבלו בשמחה!!
__________________________________________________________________
ואוו וואו ווואו שחר מנשק אותי?!?
הזמן עצר מלכת ולא הצלחתי לזוז, שחר אחז את אותי בין שתי ידיו בעדינות כמעט מהוססת, הוא נישק את שפתי אבל לא הצלחתי להגיב. הייתי כל כך בשוק שפשוט לא הזזתי. הוא נישק אותי עוד וכאשר הזמן נמשך ולא הגבתי הוא התרחק ממני מעט, עדיין אוחז בי. יד אחת על הלחי שלי ויד שניה בעורפי. גופו היה צמוד לשלי והרגשתי את חום גופו קרוב כל כך. הוא הניח את מצחו על שלי.
"יוכי" הוא אמר בקול שקט כל כך שאם לא הייתי פחות מחמישה סנטימטר ממנו בטח לא הייתי שומע. "אני יכול לנשק אותך?" קולו היה מתחנן כמעט, מפחד. אגודל ידו האחת החליקה בעדינות על לחיי, ואצבעות ידו השנייה היו שלובות בין שערותי. הרגשתי כל נקודת מגע בנינו. את בית החזה שלו נלחץ לשלי בכל נשימה שלו.
עדיין הייתי קפוא במקומי, לא הצלחתי לארגן את המחשבות שלי לתגובה, חשבתי על הנשיקה הזו בנינו אולי מיליון פעם, ועדיין לא הבנתי מאיפה זה הגיע, ומה הוא רוצה. שחר כנראה פירש את שתיקתי כאי הסכמה כי הוא החל מתרחק ממני. למרות שהוא היה כל כך קרוב אלי החושך לא אפשר לי להבחין בהבעות פניו.
"אתה רוצה לנשק אותי?" שאלתי בבלבול, קולי לוחש כשלו. הוא הנהן, תנועות ראשו שהיה צמוד לראשי גרמו לי לזוז ביחד איתו "למה?" אמרתי בפליאה.
"לא הצלחתי להוציא את הנשיקה אתך מהראש שלי" הוא ענה.
"אבל יעל" הגבתי המום לתשובה שלו. גופי הקפוא עדיין לא הפשיר וכל שרירי היו מכווצים.
הוא לקח נשימה עמוקה ושחרר אותה לעט, הרגשתי אותה חולפת עלי פני. "לא הצלחתי" הוא הרים את כתפו ושחרר אותה.
"אבל יעל" חזרתי על דברי.
"נראה לי קלקלתי אותך" שחר חייך "אתה לא מצליח לדבר"
"ברור שאני לא אצליח לדבר" אמרתי בחדות "אתה שואל אותי אם אפשר לנשק אותי בזמן שיש לך חברה" התרחקתי ממנו לכיוון הדלת. הייתי חייב לייצר איזה שהוא מרחק בנינו כדי שהמוח שלי יחזור לתפקד והגוף שלי יפשיר.
ראיתי אותו בוחן אותי בחשכה "אין יעל" הוא הסביר "נפרדנו".
"נפרדתם גם בסוף שבוע שעבר וחזרתם יומיים אחר כך, ויומיים אחרי זה אתה אצלי במיטה מפריע לי באמצע התמזמזות רצינית עם בחור ואחר כך אתה שואל אותי אם אתה יכול לנשק אותי" אמרתי בהלם מוחלט "וכל זה עוד אחרי שכבר נישקת אותי" הצבעתי עליו ועלי מצביע עלי ועליו שוב ושוב כדי להדגיש את דברי.
"זה מה שמפריע לך" שחר החזיר לי בכעס "שהפרעתי לך באמצע עם בחור אחר???" הוא זרק את המילים בכוח עלי "אתה רוצה שארוץ לחפש לך אותו???" הוא הניף את ידו פורש את אצבעותיו לכיוון הדלת.
YOU ARE READING
לעולם אף פעם
Cerita Pendekלמי שלא אוהב ספרים על בחורים שמתאהבים זה לא המקום שלכם. למי שכן... שחר מבטיח לחברה שלו הוא מוכן לשכב עם בחור כחלק ממשחק מיני בניהן, מה שהוא לא לוקח בחשבון הוא מה יקרה כאשר הוא יבקש מהחבר הכי טוב שלו לקחת חלק בעיניין. משם כבר הכל מסתבך. סיפור מקורי...