Keşif

25 4 0
                                    

Sabahın erken saat lerinde Jessica çoktan kalkmıştı. Oturmuş ormanın sesizliğini dinliyordu, bir kaç dakika sonrada Daniel de kalkmıştı.

Daniel:"Günaydın Jessica"
Jessica:"Günaydın"
Daniel:"Napıyorsun?"
Jessica:"Oturuyordum"
Daniel:"O belli zaten, Ateşi neden yakmadın ki üşürsün"
Jessica:"Yeteri kadar odun yok bende sizi beklemek istedim"
Daniel:"Hmm..Anladım o zaman ben biraz odun bulup gelim"
Jessica:"Hayır, diğerlerini bekleyelim bu ada da neler olduğunu bilemeyiz"
Daniel:"Haklısın"

Danielde ,Jessicanın yanına oturmuş sohbet ediyorlardı. Sonunda Markta uyanmıştı Kalkar kalkmaz Daniel ve Jessicanın yanına gitmişti.

Mark:"Naber gençlik. Bakıyorum keyifler yerinde"
Jessica:"Sonunda uyandın"
Daniel:"Günaydın Mark"
Mark:"Günaydın"
Jessica:"Aleyna da birazdan kalkar ben kalan 3-4 odundan ateş yakıp bir şeyler hazırlıyım"
Daniel:"Odun yoktu sanıyordum?"
Jessica:"Yeterli odun yok dedim hiç yok demedim ki"
Mark:"Peki öyleyse sonra bir keşfe çıkarız "
Daniel:"Evet!"

Jessica olan odunlardan ateşi yakmıştı, Mark , Daniel ile konuşuyor bir yandan da onu gıcık ediyordu . Her şey normaldi orman sesizdi bir süre sonra Aleyna da uyanmıştı ten rengi solmuş , korku dolu gözlerinden endişeli olduğu belliydi.Omzuna dokunan bir elle kendine gelmişti, omzuna dokunan Mark tı.

Mark:"Hey sen iyimisin Aleyna?"
Daniel:"Çok kötü gözüküyorsun hastamısın?"
Aleyna:"Y-yok iyiyim sadece biraz yorgunum akşam
iyi uyuyamadım da."
Mark:"Öyle diyorsan öyledir."
Jessica:"Hadi gelin akşam ki çorbayı ısıttım şimdilik bize yeter daha keşfe çıkıcaz"

Mark hızlı bir haraketle yerini almıştı bile, Çorbasını alıp yemeye başlamıştı.

Mark:"Tadı hala muhteşem"
Daniel"Hey! Bizide bekle."
Jessica:"Herkeze yeticek kadar var"

Aleyna olduğu yerde durmuş sadece onları izliyordu, akşam gördüğü şeyi neden onlara söylemediği kendi bile bilmiyordu. Gözünü her kapattığında o gölge yi görüyordu gene Mark ın sesiyle kendine gelmişti.

Mark:"Aleyna sen yemiyorsun? İstersen senin hakkınıda yiyebilirim"
Aleyna:"O kadar heveslenme yemeğimi sana kaptırcak göz yok bende ,bide akşam dayak yemediğine sevin ,hala ne yaptığını unutmuş değilim."
(Daniel ile Jessica güler)
Jessica:"Bu sefer hakkettin Mark"
Mark mırıldanarak:"Of ya"

Aleyna da oturup karnını doyurmuştu, yemekten sonra hepsi gereken malzemeleri almıştı, keşif için hazırlardı.

Jessica:" ilk ne tarafa gidicez?"
Mark:" kesinlikle adanın köşesine gidicez yani uçuruma."
Daniel:"Gidelim gitmesinede. Sonradan buna pişman olucağıma eminim"
Jessica ile Aleyna:"Evet"
Mark:"Hadi ama çoçuklat bana az güvenin"
Aleyna:"Uçurumun orada pek bir şey bulabileceğimize emin değilim. Ayrıca aklında bir şey olmasa istemezdin"
Mark:"Umm.. Belki"
Jessica:"Neyse ne işte gidelim. Hadiii"

Adanın köşesine ilerlemeye başlamışlardı etrafta farklı bitkiler vardı. Aleyna büyük bir özlemle fotoğraflarını çekiyordu tabiki adanın ucuna doğru giderken küçük bir ormanda geçmeleri gerekmişti ağaç kenarlarında bulunan bitkiler adeta kristali andırıyordu ama kristale kıyasla daha hafif ve yumuşaklardı. Görevlilere bu çiçeklerin ve bitkilerin resmini gösterebilirlerdi ama şuanki görevleri yeni bir tür hayvan bulmak yada. Herhan gibi bir yaşam izi bulmaları gerek, uzun bir yürüyüşten sonra uçuruma ulaşmışlardı deniz sakin di ve oluşturduğu huzur verici ses insanın içini açıyordu.

KUTUBUN LANETİ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin