Kayıp!?

23 3 2
                                    

Aleyna:"Jessica? S-sen misin? Uyuyamadın mı?"

  Bir anda büyük bir gürültü kopmuştu, belirsiz bir çığlık sesiyle, hepsi en hızlı şekilde çadırlardan çıkmışlardı..

Mark:" Noldu?! O ses neydi?!"
Jessica:"Herkes İyimi!?"

  Mark ile Jessica birbirlerine bakarak sorularına yanıt almaya çalışırken, Daniel çoktan bir ipucu bulmuştu.

Daniel:"Ç-çoçuklar..."

Mark ile Jessica ,Daniel'le döndüklerinde. Oldukları yerde kalmışlardı , kalp 'leri hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Yaşadıkları o korku ve merak gözlerinden anlaşılıyordu.. Olması gereken yerde... Aleynanın çadırın na ve kendisine dair hiç bir iz yoktu..Hepsi korku ile gözleriyle etrafı araştırır' ken, Kendine gelen ilk Mark olmuştu.

Mark:"Öyle bakmayın! Onu bulmalıyız!"
Jessica:"Nereye bakıcaz. Nereye gitmiş olabilirki!?"
Daniel:"Bence bu izleri takip edebiliriz..?"

  Bunca şeye rağmen. Aralarında en iyi sakinliğini koruyabilen Daniel 'di.

Mark ile Jessica Aynanda:"Harika gidelim!"

Yanlarına gereke bilicek birkaç eşya almışlardı. Fırtına çıkmadan onlar yola çıkmalıydı. Bulutların yönüne bakılırsa yakında bir fırtına gerçekleşmesi mümkündü..Bütün bir akşam, ayak izlerini takip etmişlerdi, ümitlerini kaybedecekleri zaman.

Jessica:"Off.. çok yoruldum"
Daniel:"Biliyorum ama Aleyna'yı bulmalıyız"

Mark çok hızlı ilerliyordu, sanki bunun olucanı biliyor gibiydi ama değildi.. Mark önden ilerlediği için yaprak' ların arkasına geçmişti, Daniel ile Jessica onu kaybetmemek için biraz daha hızlanmış-lardı o sırada Mark seslenmişti..

Mark:"Çocuklar buraya gelin!"

Hızlıca yaprak' ları geçip Mark ın yanına gelmişler di.

Jessica:'Bu-bu Korkunç.."
Daniel:'...'

Gördükleri şey(ler) karşısında dona kalmışlardı.
Karşılarında tamamen buzdan oluşan hayvan lar vardı.. Hepsi farklı bir tür hayvanı andırıyordu.(Kurt,Tilki,Ayı,aslan vb. Birçok hayvan) Hepsi kaçıyormuş gibi gözüküyor du, neyden kaçıyor olabilirlerki?

Daniel:'Burayı yetkililere bildirmeliyiz!!'
Jessica:'Peki ya Aleyna?!'
Mark:'Daniel haklı , Aleynayı arama kurtar ma ekibi ile de bulabiliriz.. Ama buraya 5 gün dolmadan gelmicek lerini belirtmişlerdi?"
Daniel:'Um..? Telsizler 'i kullanalım?'
Mark:'Mantık lı.'

Hepsi yönlerini çadırlara çevirmişler di. Son hızlarında koşarak çadırlara varmışlar dı. Hepsi etrafta telsizleri arar ken.Jessica 'nın aklı hala Aleyna ileydi, nedense içinde kötü bir his vardı..

Mark:"Telsizler hiç bir yerde yok?"
Daniel:"Fikirlerim tükendi."
Jessica:"Aleyna kaybolmadan önce telsizleri burada gördüğüme eminim"

  Diyerek , Mark 'ın çadırının yanını göstermişti, Daniel ile Mark ta orada gördüklerini onaylamışlar-dı ama nereye gitmiş olabilirdi ki? Ayaklanıp yürüyemezdi heralde, o zaman biri mi almıştı?

Mark:"Peki o halde son çare iletişim kulesi. Orada telsiz veya herhangi bir iletişim cihazı olmalı , Adı boşuna 'iletişim kulesi' değil!"

  Mark üzerinde oluşan stres ve korkudan. Ne dediğin farkında değildi. Espiri mi yaptı başka bir şey mi ondan bile emin değildi, Jessica ile Daniel onu anlıyordu.. çünkü aynı stres ve korkuyu onlarda yaşıyor du. Ve hepsinin aklında farklı farklı sorular vardı... 

Jessica ile Daniel:" Tamam! Hadi gidelim!"

Sesleri titriyordu. Mark araların daki en cesurlarıydı ama onun siyah gözlerine baktıkların da içindeki korkuyu fazlasıyla hissediyorlardı.. Bu sefer kuleye doğru yönelmişler di. Olabildiğince hızlıca dışardaki ekiple iletişime geçmek istiyorlardı. Yolda biraz soluklandıktan sonra ,tekrar son hızlarıyla koşmaya başlamışlar dı. Ama bir terslik vardı. Üçü de takip edildiğini hissetmişlerdi . Onları kovalayan herne ise onlarla aynı hızda koşuyordu.. Mark en önde. Jessica ortada , Daniel de  en arkada olucak şekilde ilerliyorlar dı. Bir süre sonra onları takip edenlerin bir den fazla olduklarını fark etmişlerdi. Ay bulutların arkasında kaybolmuştu nerdeyse fırtına başlıycak tı.

Kuleye varmışlar dı hemen son hızla merdiven-lerden çıkıp. Orada duran bilgisayarı andıran cihazların başına dikilmişlerdi. Ama bir sorun vardı...

Mark:"Sonunda geldik. Bu ıvır zıvır ları nasıl çalıştırı caz Daniel?" (Hızlı hızlı nefes alıp verir)
"Daniel?!"

Mark bilgisayarı andıran eşyaların başında durur-ken. Kapını hemen karşısında da Jessica vardı ama Daniel yoktu.

Mark:"Daniel nerde!?"

Jessica hemen etrafına göz gezdirmişti...

Jessica:"Daniel!?"

Mark ile Jessica birbirlerinin gözünün içine bakmıştı ikiside şok içindeydi, Mark büyük bir telaşla kulenin camından dışarı bakmıştı, Koşuşturmadan dolayı ikisin'dende ter akıyordu, Soluk soluğa kalmışlardı Jessica da hemen Mark 'ın yanına gitmiş camdan dışarı göz gezdiriyordu Ama tek gördükleri... Hayvanı andıran buz heykellerdi. Hiç biri haraket etmiyordu. Köşeye sıkışmışlardı.

Daniel ile Alyena ortadan kaybolmuş,ve görüpte masum sandıkları buz dan oluşmuş hayvanlar tarafından kulede köşeye sıkışmışlardı... Şimdi nolucaktı aletler çözülemiyecek kadar karmaşıktı ve fırtına çoktan başlamışt...

Peki şimdi ne yapıcaklardı?...

Yazardan Not:

Herkeze selamlar.. hikayemi beğendiyseniz lütfen bunu yorumlarla belirtin, bu hikayeyi kaç kişinin dikkatini çektiğini ve düşüncelerini merak ediyorum, ve biliyorum bu bölüm kısa oldu oldu bir daha kine uzun bir bölüm atabilirim umarım.. Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler ve iyi günler 🙂🥺 ..

Devam edicek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUTUBUN LANETİ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin