_daddy.tae_
Ahoj nechceš si užiť?Open
Liamouse
Ahoj nechceš kopačku?Open
_daddy.tae_
Neudrela by si svojho daddyho nie?Open
Liamouse
Hh ak by som vedela kto si tak nieOpen
_daddy.tae_
Čo tak sa stretnúť?Open
Liamouse
Noo dobre ale upozorňujem mám pri sebe paprikový sprej a nebudem sa bať ho použiťOpen
_daddy.tae_
Neboj sa daddy ti neublíži.(Tae aj Lia sa o hodinku stretli v Green bare. Po niekoľkých hodinách sa opita dvojica dostali k Taehyungovi domov.)
!18+ scéna!
"Ale buď jemný dobre?" So strachom sa Lia začala vyzliekať.
"Neboj sa myšička budem jemný" zo skrine si vytiahol rúžovú krabicu a položil ju na posteľ.
"Čo to je?" Spýtala sa Lia zvedavo.
"Len hračky" povedal Tae s úškrnom a zhodil na posteľ nahu Liu. Nastavil kameru svetlo a vyzliekol sa. Zapol nahrávanie a z krabice vytiahol puta. Spútal Liu o posteľ a pomocou lubrikantu jej začal robiť dobre.
"Ahh" izbou sa šírili Liine jemne vzdychy.
"Teraz sa pohráme" povedal a z krabice vytiahol vybrátor a jemne ho do Lii strčil.
"Ah počkaj boli to" zo slzami v očiach ho upozornila na čo ho Tae hneď vytiahol.
"Dobre tak inak" s úškrnom si dal kondom na svoju celu dĺžku a pomaly do nej vošiel. Po chvíľke si to už obaja uživali a izbou sa šírli hlasne vzdychy a výkryki.
"Ahh Tae už!" Tae sa viac uškrnul a začal do nej zasúvať rýchlejšie.
"Ahh!!" S hlasným výkrikom sa urobila a o pár minút sa Tae urobil Lii na brucho.
"Mm šikovna"vstal vypol nahravanie a hneď video dal na stránku (pornhub). Lia len unavene zaspala.
"Hh neboj sa možno sa ti ešte ozvem" povedal jej Tae obliekol sa a odišiel.