Park porn (TAEHYUNG)

268 4 0
                                    

Tae sa bezstarostne prechádzal po parku. Po chvíli jeho prechadzania si sadol na lavičku a sledoval okolie. Jeho pohľad sa zasekol na dievčati ktoré ležalo na tráve. Ležala tam bez akej koľvek deky a len tak sa pozerala na oblohu. Tae vstal a odišiel k nej. "Kde maš deku?" Spýtal sa. Dievča sa na neho pozrelo a len pretočilo očami. "Načo mám mať deku keď na zemi sa mi leži tiež dobre?" Tae sa zasmial a lahol si k nej. "Si mila a aj vtipna ako sa volaš?" Pozrela sa na neho. Celeho si ho prezrela a jej pohľad sa zastavil na jeho mieste. "Chcela by si ho v ústach?" Perverzne sa na ňu pozrel. "A ak áno?" Prekvapene sa zatváril. "Nečakal som že si dnes zasuniem alebo dostanem fajku" dievča na neho len mrkla a vstala." Stretneme sa tu o pol noci a možno dostaneš aj viac ako len fajku no moje meno bude pre teba zakázane" potom dievča odišlo. Tae prekvapený a pobavený odišiel domov.

!18+ scéna!

Tae sa vrátil do parku presne o pol noci. Dievča ho už čakalo na zemi ako predtým. "Vidím že si to myslela vážne" dievča vstalo. "Jasne že myslela čo si si myslel že si robim srandu? Hh ktora by ťa nechala odisť bez toho aby ochutnala tvoje prirodzenie?" Posadila ho na lavičku a stiahla z neho nohavice. Následne šli dole aj boxerky. Dievča si nadvihlo šaty a pomaly si na neho sadla. "Ahh" Tae len spokojne zaklonil hlavu a položil ruky na jej pás. Dievča sa začalo posúvať a nahlas vzdychala jeho dĺžku. Po chvílke si ju Tae začal nadvyhovať a ona ledva stihla dýchať. Obaja nahlas vzdychali a uživali si jeden druheho. Po hodnej chvíli sa obaja urobili. Dievča sa postavila a  kľakla si pred neho. Vzala si jeho prirodzenie do ruky a začala s ňou hýbať. Tae neprestaval vzdychať. "Usta" vyšlo z neho keď zrychlila. Hneď na to ho dievča začala fajčiť. Tae ju chytil za vlasy a pridal si vlastné tempo. Keď sa urobil obliekol sa a dal jej pusu na čelo. "Som rád že sme sa takto príjemne spoznali" utrel jej slzy ktore jej spôsobilo jej mierne dusenie a spokojne sa vrátil domov.

BTS ONESHOTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz