Kitchcen porn (YOONGI)

456 3 0
                                    

"Dobrý deň" pozdravila sa mladá slečna vchádzajúca do jedálne. Za stolom sedel Yoongi zo svojou rodinou.
"Prisadnite si" povedala Yoongiho mama na čo si rodina a mladé dievča sadli za stôl. Yoongi si ju celú obzrel a na tvári sa mu objavil malý úškrn.
"Yeji choď prosím s mojim synom do kuchyne my dospelí a musime porozpravať" hneď ako to dopovedal Yoongiho otec obaja vstali a odišli do kuchyne.

!18+ scéne!

"Tak čo Yeji si ešte panna?" Spýtal sa.
"P-prosim?" Koktavo odpovedala.
"Nooo že či si stále taka nevinna a bezbranna" oprel ju o linku.
"Noo ja..."
"Pssst nič nehovor len spolupracuj"začal ju bozbkávať. Yeji hneď začala spolu pracovať na čo si ju Yoongi posadil na linku. Po chvílke ich bozkavania ju Yoongi dal dole z linky otočil ju tak aby mu bola chrbtom a oprel ju o stôl.
"Mm priprav sa na krásny zažitok" stiahol jej nohavice aj s spodnim prádlom. Stiahol si nohavice a boxerky a pomaly vchádzal do Yeji.
"Ahh!" Zastonala keď do nej cely vrazil.
"Pssst!" Rukou jej prikryl úsa a začal prirážať. Po niekoľkych prírazoch sa Yeji urobila.
"Mmm ty sa tak krásne sťahuješ" vytiahol ho a urobil sa jej na chrbát. Odfotil to a poslal to svojim kamaratom do skupiny. Obliekol sa a bez problémov odišiel do jedálne.

BTS ONESHOTSWhere stories live. Discover now