"Poď tu nikto nieje" povedala nízka bruneta keď otvorila úplne prázdnu saunu. Spolu so svojím priateľom Jungkookom vošli dnu. Mali na sebe len uteráky. Sadli si na teplú lavicu z dreva. Chvíľku sa len rozprávali smiali a nežne bozkávali. Asi po 30 minútach sa brunetka postavila a zamkla saunu. "Čo sa deje?" Opýtal sa zvedavo. "Nič len som dostala chuť na svojho zajačika" mrkla na neho a dala si dole uterák. Hodila ho na zem. Len sa na ňu pozeral a čakal čo urobí. Kľakla si pred neho. Uterák ktorý mal Jungkook ešte pred 10 sekundami na sebe už bol na zemi. Dala mu nežnu pusu na jeho rozkrok. "Mhmm je len celý tvoj" povedal vzrušene. Hneď ako to povedal si ho vzala do ruky. Začala pomaly hýbať rukou hore dole. "Ahhh" Jungkookove vzdychy sa šírili celou miestnosťou. Pozrela sa mu do oči a dala si ho do úst. Postupne pridávala na teme. "Ahhhh už!" Hneď ako to povedal sa jej vystriekal do úst. Poslušne prehĺtla. "Postav sa" nakázal jej a hneď ako sa postavila si ju na seba posadil. Hneď do nej vnikol. Ruky položil na jej boky a začal si ju rýchlo posúvať. "Ahhh Jungkook" ich vzdychy počul celý hotel ale nejko to neriešili. Po sérii vzdychov sa jej Jungkook vystriekal na brucho. Utrela sa a znova na seba dali uteráky. Vyšli z miestnosti ako keby nič a spokojne odišli do svojej izby.