Arkadaslar bölüm düzenlendi ve eklemeler yapıldı. Tekrar gözden gecirmenizde fayda var. İkinci bölüm bu aksam gelir..
Multimedia: Levent Eray
24 Yıl Önce..Hayatimin belkide en kararli aniydi suan; kocamin hayati icin kendimi feda etmem bekleniyordu.Bunu yapacaktim ama sanirim karsi tarafin bu aklina gelmiyordu.Cunku evliligim mecburiyet sonucuydu.Asik oldugum adam beni terkettiginde tek basima kalmis ve beni kosulsuz seven Cagatay ile evlenmek zorunda kalmistim.
Çocugumun bu dünyaya babasız gelmesini istemiyordum ama beni terkeden adamın karsısına çıkıp 'ben hamileyim' diyemeyecek kadar gururluydum. Elimde yanlizca anilar ve zamaninda inanmis oldugum adamin aldigi kolye vardi...
O kolyeyi hic yanimdan ayirmadim ama tesadufmu bilinmez ,kolye bana ugursuzluktan baska bisey getirmemisti....
Baska bir kadina tercih edildigimde,Çagatayla evlendigimde, bebegimi dogumda kaybettigimde hep bu kolye yanimdaydi.Ben boyle dusuncelerle bogusurken potansiyel katilimin sesini duydum;
- "Cagatay nerede kaldın?Bizde merak etmeye baslamıstık,degilmi Maya?.."
Alaylı sözlerini aksine sesi buz gibiydi ve o sözlerde tehlikenin yansıması vardı.
Adam silahını kaldırıp başıma dayadı ve kolunun birini bogazıma dayayıp beni arkasına aldı.
'' Yıllardır peşinden köpekler gibi kostugun Maya ellerimde, veda vakti Çagatay''
'' Ona dokundugun an seni buna pişman ederım Kerem Eray! '' dedi Çagatay. Sesi sakin ve pürüzsüz cıksa da endişelendigini farkedecek kadar onu tanıyordum .
'' Emin ol ,pişmanlıgımın her zerresi senin herseyini kaybetmiş haline deger Atay! '' diye bagırdı adam. Sinirlenmişti...
'' Geldim işte uzatma ve Maya'yı bırak artık''
Alaycı bir kahkaya yankılandı boş depoda.
'' Oyun daha yeni başlıyor Atay. Neden Maya'ya bebeginin neden öldügünü söylemiyorsun?''
Ateş saçan gözlerle Çagatay'a baktım.
Bana yalan mı söylemişti...
Ama neden ?
'' Bebegime ne oldu Çagatay?''
'' Maya...'' diye söze basladı ancak devam etmedi.Bogucu sessizlik yanımdaki adamın sesiyle bozuldu.
'' Ben anlatayım zaten cok basit. Çagatay Levent'in çocuguna bakmak istemedi.Onun istedigi yanlızca sendin Maya.
Çocuk dogdugunda Çagatay onu kendi çocuguymus gibi gösterdi .Baş düşmanı Dogan bey'in bu durumdan haberi olmasını sagladı.
Ve bum ! Bebek öldürüldü '' dedi ve devam etti;
'' Seçim sırası geldi Maya.'' Elime bir silah tutusturdu,diger silah hala basımdaydı.
'' Ya onu,ya kendini''
Silahı tereddutsuz başıma dayadım. Çagatay'ın sözleri ugultu gibi geliyordu. Gözümü kapattıgım anda boynuma suzulen gozyaslarım eşliginde tetigi çektim.
Hissettigim son sey kolyemin sogukluguydu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kim Oldugumu Söyle
Randomİstenmeyen biriyim ben. Ne arkadaslarim var,ne de beni seven bir ailem. 24 yasinda olmama ragmen aile kavramini hic yasayamadim. Zaten ben dogar dogmaz beni terkeden insanlardan ne beklenir ki... Yinede icimdeki o cocuk yanim onlari bulmam icin cir...