Merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu bende sizi bekletmemek için bölüm atmaya karar verdim .
∆ iyi okumalar ∆∆∆
Medya = luna
---------________________---------__________--
---------_________-----------______---------______1 ay sonra
Luna'danGöz kapaklarımda hissettiğim ağrıyla uyandım. Lan bu nasıl bir ağrı ölseydim daha iyiydi lan? Hayır yani cehennem ateşine mi düştüm ne yaptım? Vücudum alev alev yanıyordu. Özellikle sırt ve bel tarafım çok ağrıyordu. Biraz daha kendimi zorlayarak gözlerimi açtım.
Başımda kumral,zayıf - en fazla 50,55 kilo olan- , benden neredeyse birkaç santim kısa, zayıf olmasına rağmen yanakları tombul , kahverengi gözlü , beyaz saçları ve uzun sivri kulaklarıyla her erkeğin hayalindeki kızla karşılaştım. Üzerindeki beyaz önlük ve siyah kıyafetlere bakılırsa ya şifacı ya da savaşcı olabilir ama her haliyle güzel bir kızdı.
Hafif doğrulmaya çalıştım ama bu girişimim sırtıma ve karnıma saplanan ağrıyla son buldu. Normal bir yara olsa hissetmezdim ama bu baya şiddetli bir ağrıydı. Sanki derimi kazıyorlar gibi geliyordu. Başımda bekleyen kızın konuşmasıyla ona döndüm.
-- Günaydın. Ben mia Apollon'un kızıyım. Ağrın var sanırım bu normal ama.istersen ağrı kesici bir büyü yapabilirim. Bu arada bilmen gerekir diye söylüyorum. 1 aydır uyuyorsun.
Duyduğum son kelimeyle hızla kıza baktım. Ve bağırarak ama yeni uyandığım için sesim kısık konuştum.
" Ne! 1 ay mı ?"
İç sesimin konuşmasıyla ona kulak verdim.
" takıldığın konu bu mu gerçekten daha nerde olduğunu, lara ve laçin nerede bilmiyorsun ama en önemlisi ağrıdan öleceksin şimdi ama hala konuşuyorsun bravo sana "İç sesimin konuşmasıyla belkide kendime geldim. Sahi onlar neredeydi. En son hatırladığım birinin beni kucağına alması ve ismimi bağırmalarıydı. Ondan öncesi ise titan gölgeleri vardı ama kalkan yapmıştım ve kalkanı geçmişlerdi. Sanırım orada gücümü emen bir taş vardı. Tahmin edebiliyordum hangi taşlar olduğunu çünkü dünyadayken denemiştik hepimiz ve ben neredeyse ölecektim o deneyde de neyseki ölmedim ha. Beni etkileyen taşlar kuvars , ametist ve bor taşları kullanmışlardı. Çünkü bu taşlardan başka bir taş beni etkileyemezdi. Mia'nın konuşmasıyla tekrar ona baktım.
-- evet; uyuyorsun kendini ve ruhunu iyileştirmen için uyuman gerekiyordu
Vücudunda büyük oranda zehir ve kristal gördüm. Bu yüzden de ruhun çok büyük bir şekilde yara aldı. Ama şimdi gayet iyisin merak etme. Ayrıca artık eskisindende güçlüsün. Ben bir elfim bu yüzden benim yaptığım büyüler seni daha güçlü yaptı. Seni yaşatmak için tüm elf şifa büyülerini yaptım. Bunu başka birine yapsaydım çoktan ölmüştü. Neyse zaten benim birşey yapmama kalmadan sen çoktan son kara ejderha ruhunu yenmişsin. Bu yüzden de artık son kara ejderha senin hem kutsamışın hemde senin ruhun. Neyse sonra sana daha fazla ve ayrıntılarıyla bir açıklama yaparlar. Ben gidip uyandığını haber vereyim.Mia'nın odadan çıkmasıyla söylediklerini düşünmeye başladım. Vücudunda zehir vardı dedi yani bu deek oluyor ki biri beni öldürmek istedi ama neden ?
Ya beni ortadan kaldırıp buraya zarar verecek?
Ya da benim sahip olduğum güce sahip olmak istiyor ?
Hangisi olabilir bilmiyorum ama bana kalırsa her ikiside olacakmış gibi geliyor.Bana eskisindende güçlüsün dedi yani bu demek oluyor ki çok fazla düşmanın olacak. Ya ben ne güzel dünyada iyiydim şimdi ben bittim ya kesin bak başım beladan çıkmayacak. Neyse en azından ölmedik yaşıyoruz yani.
Ben böyle düşünürken gözüm pencereye kaydı. Hava tamamen kararmış, yıldızlar ve ay gökteki yerini almış ve bana eşsi, bir manzara sunuyordular. Nedense bu manzara bana hiç olmadığı kadar huzur veriyordu.
Hayatımı her ne kadar dünyada geçirsemde ay ve yıldızlara hep önem vermiştim. Anlamadığım şekilde bana ve ruhuma huzur veriyordu. Bazen ne olursa olsun hiçbir şey beni etkilemez diye düşünürdüm. Ama öyle olmuyormuş onu anladım.
İnsanlar ölmek daha zordur derler ama yaşamak daha zordur çünkü; ne olursa olsun sevdiklerin için yaşamak zorundasın ama ölmek sadece bir nedenden dolayı gözlerini sonsuza kapatıyorsun ama ruhun ya arafta yada cennet veya cehenneme gidiyor. Ben ise araftayım ne cennete ne cehenneme gidiyorum sadece araf ama artık ait olduğum yerdeyim ya yine arafta kalıcam yada cennet veya cehenneme gidicem.
Bir anda zihnimde duyduğum sesle irkildim. Konuşmasıyla bende zihnimden onunla konuştum.
" Merhaba tanrıçam "
" kimsin sen "
" Ben son kara ejderha drago. Yaratılışı ve sonsuzluğu temsil eden , Elora'nın yaşan bulmasını sağlayan kişiyim tanrıçam. Aynı zamanda e beraber yaşam bulmuş, yeniden uyanmış ve asırlardır seni beklememe neden oldun. Ben senin kutsanmışın drago tanrıçam. "
" peki drago anladım. Ama ben şuan çok yorgunum hem ruhen hemde bedenen bana 2 gün verirmisin kafamı toplamam ve dinlenmem gerek "
" peki; tanrıçam sen nasıl istersen iyi uykular "
" sana da iyi uykular drago "Drago ile konuştuktan sonra gözlerim bana isyan ederek kapanmaya başladı. En son duyduğum ses adım sesleriydi.
~~~~~~~~~~
Yazar'dan
Bu bir ay içerisinde çok şey değişmişti. Laçin ve lara hangi güçlere sahip olduklarını öğrenmiş ve yarı tanrı ve elora akademisine gitmişlerdi. Zaten çoğu güçlerini sude sayesinde öğrenmiş ve bunun üzerinede sadece aydinlık ve karanlım elementini kullanabilmeleri gerekiyordu.
Onun haricinde ise laçin peseidon ile konuşmuş ve laçin'in iyiliği için şimdilik sadece yarı tanrı ve büyücü melezi olarak hayatına akademiyi bitirdikten sonra laranın yanında elorada devam edeceğine karar vermişlerdi.
Olimposda ise işler karışıktı. Luna'nın uyanmaması ve kara ejderha drago'nun sinirlerine ve kendisine hakim olamaması hem olimposa hemde eloraya zarar veriyordu.
Elora ise bambaşkaydı. Lara hala tahta geçnediği için titan gölgeleri saldırıda bulunuyor ve birçok yeri yakıp kül ediyorlardı. Lara her ne kadar halkı için tahta geçmek için uğraşsada luna olmadan tahta geçemezdi. Taht luna'nın hakkıydı ve luna uyanmadan tahta geçemiyordu.
Elora ve olimpos tehlike altındaydı. Ama kimse bir şey yapamıyordu. Tanrılar ve tanrıçalar ne kadar uğraşsalarda lunayı uyandıramamışlardı. Ve bu durum aydınlık tarafı tehlikeye atıyordu. luna'nın uyandığını duyan herkes heyecanlandı.
ARTIK MUTLAK GÜCÜN SAHİBİ UYANDI. BUNDAN SONRASI SADECE SAVAŞŞŞŞŞ!!!!!!!!
--------++++++++++++++++++++(((((((((((((((((())))))))))))))))))(((((((((())))))))))))(((((((((((((()))))))))))))))
Merhabalar uzun bir aradan sonra yine beraberiz. Kusura bakmayın bu aralar sınav stresindeydim ama sınavlar bitti bu yüzden daha çok vakit ayırıcam size sevgilerle yazarınız.
🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌚🌚🌚🌚🌛🌛🌛🌜🌜🌜🌜🌀❄❄❄🌅🌇🌅🎑🌘🌔🌜🌔🌜🌔🌜🌔🌜🌎🌍🌋🌌🌋🌐🌋🌃🌎🌆🌉🌃🌉🌆🌎🌍🌐🌎⛲⛲⛲⛲🌊🌊🌊🌊🌊🌋🌋🌐🌌🌃💧🌈🌼☀☁🌈🌼⚡☁💧☁☀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denge Koruyucusu
Fantasy" İzliyor izlemekte olan Herşeyin sahibi Ay' ın ve Güneş' in varisi Ay' dan daha soğuk Güneş' ten daha sıcak Bir tarafı karanlık Bir tarafı aydınlık İki zıt güç aynı bedende Hem iyi, Hem kötü Hem melek, Hem şeytan Hem su, Hem ateş Dengeyi koruyan o...