Merhaba bir bolum daha yayınlamak istedim diger bolumu oylayıp yorumladıysanız bölümü okumaya baslayabilirsiniz.........
İyi okumalar...📖📖📖📖
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&= Hatırlatma =
>
Neyse bunu daha sonra düşünürdüm. Benim ilk önce mia' ya özrümü dilemem lazım. Zeus' ta olan gözlerimi ve bedenimi mia' dan tarafa çevirip konuşmaya başladım.
" Her neyse ilk önce şunu belirteyim. Ben taraf seçmem. Yani şöyle soyleyeyim ben orta taraftayım ama bana ve kardeşlerime düzenlenen saldırıdan sonra sjz daha ön taraftasınız benim için. Ama bu onların tarafında olmadığımı göstermez. Şimdi benim mia' ya bir özür borcum var ."Tamamen mia' nın gözlerine bakıp konuşmaya devam ettim.
" Mia dün gereksiz bir sinirle sana haketmediğin sözler söyledim. Bugüne kadar kimseye özür dilemedim ama bu sefer hatalıyım ve herkesin içinde senden özür dilerim. Ve özür mâyetinde sana laçin ve lara dahil kimseye vermediğim ve sadece Ay gücüne sahip olmayan kimsenin kullanamadığı bir güç vericem. Bu güç......"&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Luna' dan
Ben bugüne kadar kimseye özür dilememiştim. Çünkü daha önce böyle hatalarım olmamıştı. Ama şimdi ben birinden - ki bu kişi mia' ydı - özür diliyordum. Hayat işte yapmakdıklarını yaptırır, istemediklerini istemeni sağlar . şuanda bende o durumdaydım.
Buraya geldiğimden beri yapmadıklarımı yapmıştım. İlk önce bir daha aynı anda güç kullanmayacam dedim ama geldiğim ilk gün birden fazla güç kullandım.
Sonra kimseden özür dilemeyen ben şimdi birinden özür diliyordum.Ben luna Arslan bugüne kadar sadece kardeşlerimin iyiliğini istedim. Onlara bir şey olmasın diye hep ön planda kaldım. Onlara sevgimi söylemedim belki ama hissetirdim. Tamam dışarıdan sert biri olarak gözüküyor olabilirim hatta dünyada bana buzlar kraliçesi deniyor olabilir ama asla birini isteyerek kırmam. Buna düşmanlarım dahil.
Mia bana bir ilk yaşattı. Ve bence bu gücü hakediyor.
Şuan karşımdaki görüntü şuydu; kahverengi gözleri dolmuş neredeyse ağladı ağlayacak, hafif tombul yanakları al al olmuş, burnunun ucu kızarmış ve sadece gözleri benim gözlerime odaklıydı.
Arkadan lara' nın sesini duymamla düşüncelerimi bırakıp lara' ya döndüm.
" peki bu güç ne?"
" biz bu gücü hem galaksiler hem de gezegenler arası yolculuk için kullanıyorduk -"
Benim sözümü laçin tamamladı.
" PORTAL GÜCÜ "
Ardından ben devam ettim.
" aynen öyle kimseye vermediğim bir güç bu ama şimdi sana veriyorum mia. Senden tek isteğim galaksiler veya gezegenler arası yolculuk yapacağında benden izin alman gerisi mühim değil çünkü güç artık senin"Sözümü bitirmemle lara' nın itiraz dolu sözleri kulağıma geldi. Neden itiraz etti onu anlamadım.
" Hayır yaaa olamaz böykr bir şey ben o gücü istediğimde bana vermedin şimdi mia' ya veremezsin."Derdi belli oldu. Offfff şimdi gel lara' ya laf anlat. Hayır hesap vermek zorunda da değilim bu ne yaaaaa. Artık isyan etme derecesine geldim ama biraz daha dayanabilirim.
Mia ilk önce lara' ya bakıp bana döndüğünde konuşmaya başladı.
" teşekkür ederim ama ben bunu beklemiyordum. Önemli değil yani o an sinirli olduğunu anladım zaten. Biraz üstüne gittim bende özür dilerim "Bende bunu beklemiyordum işte çok yufka yürekliydi ve benim gibi bu kızı Çok kırmışlar belli bu sesinden bile anlaşılıyor. Kim bilir neler yaşadı. Bir cevap vermediğim aklıma gelirken hemen cevap verdim.
" önemli değil. Üstüme falanda gelmedin, gelmediniz. Ayrıca benim sana güvenim tam ne zaman bir şeye ihtiyacın olursa bana gelmeni istiyorum. Bundan sonra aramıza son katılansın . hoşgeldin mia. "Lara ve laçin' e sormamıştım ama onların arkamdan beni onayladıklarını biliyordum. Zeus' un sesini duymamla o tarafa döndüm.
" tmm herkes artık dersine gitse iyi olur. Luna akademiye yarın başlayacaksın ve bugün etrafı tanı gez dolaş , kuralları öğren, kimlik bilgilerini profesör mavi hanıma ver kütüphane ve okul kartını çıkartsın. Şimdilik tek kalacaksın ama en kısa zamanda hadesin kızıyla aynı odayı paylaşacaksın. Şimdi herkes dağılabilir."Zeus sözlerini bitirir bitirmez bizi koskocaman bir sarayın bahçesine ışınladı. Hayır yani bana soylese bende ışınlardım allah allah ya .
Neyse şu akademiye bakalım bir. Akademiye döndüğümde şaşırsamda bunu dışardan belli etmedim. Yüzümü ifadesizleştirip akademiyi inceledim. Yatay dikdörtgen bir prizma şeklini almış köşelerinden bulutlara kadar uzanan kubbeler mevcuttu. Nerden baksan 6 katlı bir binaydı.Mia' nın sesini duymamla o tarafa döndüm.
"Akademi 6 katlı. Akademinin sağ tarafında yemekhane,sınıfflar, ortak alanlar, öğretmenler odası, kütüphane, müdüre mavi hanımın odası mevcut. Sol taraf ise 1.,2.,3.,4. katlar öğrencilerin, 5.,6. katlar ise eğitmenlerin yatakhane katı. Okulun arka tarafında arenalar, ordunun çalışması için sahalar ve alanlar var. Zaten gerisi orman. Okulun ön tarafı ise elementerler için sahalar ve saldırı- savunma dersi için alanlar mevcuttur. Gerisi ise Olimpos tapınaklarına ve Elora saraylarına uzaniyor. Kasabalar ve köylere uzaklığımız zaten az olduğumuz için oralardan alış- veriş yapabiliyoruz. Tabi müdüre hanımdan izin aldıktan çıkabiliyoruz. Pazar günleri resmi tatil olduğu için o gün istediğimiz gibi dışarı çıkabiliyoruz."Sözleri bittikten sonra binaya son kez göz gezdirip etrafa bakmaya başladım. O sırada gözlerime parlak bir ışık takıldığında o tarafa baktım. Simsiyah giyinmiş, yüzü dahil herseyi siyahtı. Elinde ok vardı ve okun hedefi.......
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Merhaba arkadaşlar yine ben geldim .
Bölümü nasıl buldunuz?
Sizce okun hedefi kim?
Peki mia' ya verilen gücü nasıl buldunuz?
Sizce laura luna'nın nesi oluyor?
Oylayip yorum yaparsanız sevinirim sevgilerle..........
🌚🌝🌚🌝🌚🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌞🌛🌞🌛🌞🌛🌞🌜🌞🌜🌞🌜🌞🌘🌘🌖🌘🌖🌘🌖🌘🎑🌖🎑🌖🎑🌀🌀🌀🌀💧💧☔⚡☔⚡☔💧⚡☔⚡💧⚡🌋🌊🌋🌊🌋🌊🌋🌋🌊🌊🌊🌊🌋🌋🌋🌋🌋🌀❄❄❄❄❄💧⚡💧⚡⚡⚡💧⚡💧💧💧⚡⚡⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denge Koruyucusu
Fantasy" İzliyor izlemekte olan Herşeyin sahibi Ay' ın ve Güneş' in varisi Ay' dan daha soğuk Güneş' ten daha sıcak Bir tarafı karanlık Bir tarafı aydınlık İki zıt güç aynı bedende Hem iyi, Hem kötü Hem melek, Hem şeytan Hem su, Hem ateş Dengeyi koruyan o...