6. bölüm= kehanet =

168 166 50
                                    

Merhabalar ust uste bolum atıcam oy ve yorum yapmayı unutmayınız.....

İyi okumalar........

---+---------++-------+-------+-------------------+------------++-------+--------+----------------------+--&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Luna' dan

Zeus' un son söylediği zihnimde yankılanmıştı resmen. Ne demekti bu ben onların nasıl kurtuluşu olabilirim ki. Ben daha o taşın etkisinden çıkamamışken onların kurtuluşu olmazdım, olamazdım. Onca insanın sorumluluğunu alamazdım. Hem daha güçlerimin ne boyutta olduğunu bile bilmiyordum.

Onca insanın hayatı bana bağlıydı. Kabul etsem ayrı bir dert, kabul etmesem ayrı bir dertti. Kabul edersem eğer her ne kadar istemesemde korkulan kişi olacaktım. Ay ve Güneş sarayı benim olacaktı. Zaten elora gezegeninin kraliçesi lara' ydı.

Güneş sarayını aydınlık gücüne sahip olduğu için laçin' e , Mâne sarayını ise mia' ya verebilirdim. Dün akşam nedense bir anda drago gelmiş ve mia' ya güvenmem gerektiğini, onun Ay tanrıçası Diana' ya bağlı olduğunu söylemişti. Bu da benim için onu güvenilir yapardı.

Ama eğer kabul etnezsem de onca kişi benim yüzümden ölecekti ve bu bende vicdan azabı yaratacaktı. Belki de kardeşlerimi de o savaşta kaybedebilirdim. Benim lügatımda kaybetmek yoktu bu yüzden kabul edecektim.

Zihnim gerçekten bulanıktı. Önce kendimi ve zihnimi berraklaştırmam lazımdı. Sonra da ilk önce akademiye başlayıp bura ile ilgili herşeyi en ince detayına kadar öğrenmem gerekiyordu. Ama onlardan önce hazır herkes burdayken mia' ya olan özür borcumu ödemeliydim. Gerisi ona kalmış. Sonra ne yaparsa yapardı. Ama elimden kurtulamazdı. Çünkü ona hem diana hem drago kefildi zaten. Benim de burda en güvendiğim kişiydi bundan sonra.

Ama ilk önce şu ' kurtuluşumuz' sözünü anlamam gerekiyordu. Bu yüzden düşüncelerimi bırakıp zeus' a odaklanmıştım. Herkes bana bakıyorlardı.onları umursamayıp zeus' a dönüp aklımdakileri sormam gerekenler vardı.

" ' kurtuluşumuz' derken ?"
Zeus ilk önce 12 tanrı( ça) lara bakıp bana dönüp konuşmaya başladı.
" Bundan 100 yıl önce yani diana ölmeden önce bir kehanette bulundu. Bu kehaneti biz aslında Hades' in kızı Laura için söylendiğini sanmıştık çünkü o doğdugunda zıt güçlere sahipti ama bu kehanet senin içinmiş bunu şimdi anladık."

" peki bu kehanet neydi?"
Benim yerime bunu laçin sormuştu. Ben boşuna bu kıza ruh ikizim demiyorum. Neyse konuya odaklanalım şimdi. Eğer kehanet benim hakkımdaysa güçlerimi de içerir ama yani bilemiyorum neyse.

Zeus ilk önce bir duraksama yaşasada - ki bu benim yerime laçin' in soruyu sormasından kaynaklı - kehaneti söylemeye başladı.

" İzliyor izlemekte olan
Herşeyin sahibi
Ay' ın ve Güneş' in varisi
Ay' dan daha soğuk
Güneş' ten daha sıcak
Bir tarafı aydınlık
Bir tarafı karanlık
İki zıt güç aynı bedende
Hem iyi , hem kötü
Hem melek, hem şeytan
Hem su , hem ateş
Dengeyi koruyan o
Peki o hangi tarafı seçecek?
Aydınlığı ?, karanlığı ?
Yaşamı ? , ölümü ? "

Bu nasıl olur ben bu kehaneti 10 yaşımda yani güçlerimi ilk öğrendiğim zaman rüyamda görmüştüm. Ama bu imkansızdı. Demek ki bir şekilde diana ya da tiana bu kehaneti bana ulaştırmıştı. Ama hadesin kızı Laura' yla ilgisini anlamadım. Tamam laura ' yı ben sanmış olabilirlerdi ama kehanette apaçık belli yani benim olduğum bunu anlamak zor değil aslında.

Neyse bunu daha sonra düşünürdüm. Benim ilk önce mia' ya özrümü dilemem lazım. Zeus' ta olan gözlerimi ve bedenimi mia'ya çevirip konuşmaya başladım.

" her neyse ilk önce şunu belirteyim. Ben taraf seçmem. Yani soyleyeyim ben orta taraftayim ama bana ve kardeşlerime düzenlenen saldırıdan sonra siz daha ön tarafdasınız benim için. AMA bu onların tarafında olmadığımı göstermez. Şimdi benim mia' ya bir özür borcum var. "

Tamamen mia' nın gözlerine bakıp konuşmaya devam ettim.
" Mia dün gereksiz bir sinirle sana hak etmediğin sözler söyledim. Bugüne kadar kimseye özür dilemedim ama bu sefer hatalıyım ve herkesin içinde senden özür dilerim. Ve özür mayetinde sana laçin ve lara dahil kimseye vermediğim ve sadece ay gücüne sahip olmayan kimsenin kullanamadığı bir güç vericem. Bu güç......"

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Merhabalar ben geldim bölümü nasıl buldunuz?

Sizce luna mia' ya ne gücü vericek?

Peki mia luna'nın özrünü kabul edicek mi?

Diğer bölümde görüşmek üzere......

🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓💧⚡⛅🌞🌚🌛🌞🌜🌞🌜🌞🌜🌞🌜🌋🌋🌊🌊🌊🌊🌋🌊🌋🌋🌋🌊🌋🌊🌋🌊🌋🌊🌋🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋💧💧💧💧⚡⚡

Denge KoruyucusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin