1. BÖLÜM
Luna'dan
Sabah aşağıdaki seslerle kalktım, niye ben normal insanlar gibi güneş ışıklarının odama girmesiyle uyanamıyorum acaba;
" yine ne yapıyorlar bıktim onların kavgalarından, her seferinde birbirlerine giriyorlar ve evi alt üst ediyorlar sonra luna onları ayırsın hayır ufak ufak birbirlerine sataşsalar birşey demiyecem ama onlar nerdeyse evi yıkma derecesine getiriyorlar. Bıktım sizden artık be."
Ah ben size kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben LUNA ARSLAN. Ailemiz bizi bebekken yetimhaneye bırakmış. 10 yaşına kadar orada kaldık çünkü gidecek yerimiz yoktu. Biz beraber orada büyüdük ama yetimhanede çıkan kavgada lara ve laçin'nin güçleri ortaya çıktı o günün ertesi günü yetimhaneden kaçmak zorunda kaldık.
Şimdi ise kuzenim ve en yakın arkadaşım yani kardeşim ile beraber 2 katlı bir evde yaşıyoruz. Aslında burayı biz iki yıl önce aldık çünkü diğer ev bize biraz küçük kalıyordu ve bu ev neredeyse şehrin sınırında ormanlık alanın biraz ilerisinde sessiz sakin bir yer neyse bizi zaten tanıyacaksınız.
Yataktan kalkarak banyoya ilerledim, elimi uzatarak suyu çağırdım ve elimi yüzümü yıkadım. Yine size soylemeyi unuttum ben , kuzenim ve kardeşim bazı elementlere hükmediyoruz. Ben şimdilik ateş, hava,ruh,toprak,büyü gücü ve su'ya hükmedebiliyorum. Kuzenim lara ise toprak, ruh, büyü gücüne ve su'ya hükmediyor. Kardesim yani laçin toprak, su, büyü gücüne ve hava'ya hükmediyor. Yani onlardan önce benim güçlerim ortaya çıktı. 10 yıl önce yetimhanede çıkan kavgada lara ve laçin'nin de güçleri olduğunu öğrendik daha sonra ise oradan kaçarak onları ve kendimi eğitmek için hem onlar hem ben gece gündüz çalıştık ve simdi baya güçlüyüz. Neyse ben kahvaltıya geç kalıcam bu ayılar bana bırakmaz.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim lara ve laçin mutfakta kahvaltı hazırlıyorlardı.
Demek ki benim uyandığımı anlayıp hemen işe koyuldular. Lara ve laçin kavga ederek anlaşıyorlar ama ben daha sert olduğum için benden bir tık korkuyorlar çünkü hatice benden 6 ay büyük olmasina rağmen yine grubun lideri olarak ve benim soğukkanlı, sert oluşum ve beni çok iyi tanıdıkları için sözümü her türlü dinliyorlar. Mutfakta oldukları icin mutfağa giderek içeri girdim ve ikisine hitaben seslendim;Lu... Günaydın.
La... Günaydın kuzen.
Laç... Günaydın kanka.
Lu... Ne yapıyonuz?
La... Kahvaltı hazırlıyoruz birazdan hazır olur üstünü değiştir gel hadi.
Lu... Tamam 5 dakika ya aşağıdayım.Tekrar yukarı çıkarak ortak giyinme odasına girdim, biz herşeyi ortak kullanırız bu yüzden bir odayı ortak giyinme odası yaptık. Sadece kıyafet değil burada bize özel silahlar ve zırhlar var aslında biz bodrum katta bulunan bir oda da bulundururuz ama rahmetli Mehmet abi bizim için böyle bir tedbir aldırttı.
Neyse eger biraz daha oyalanirsam spora ve kahvaltiya geç kalıcam. Dolabin karsisina gecerek ustume rahat calisma yapabilecegim bir seyler giydim ama içine küçük bir zırh giyinmeyi unutmadım çünkü illa ben o fanusun içine girerdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denge Koruyucusu
Fantasy" İzliyor izlemekte olan Herşeyin sahibi Ay' ın ve Güneş' in varisi Ay' dan daha soğuk Güneş' ten daha sıcak Bir tarafı karanlık Bir tarafı aydınlık İki zıt güç aynı bedende Hem iyi, Hem kötü Hem melek, Hem şeytan Hem su, Hem ateş Dengeyi koruyan o...