Pov Sanne
Het is 6 uur ik heb straks een afspraakje met mat bij de strandtent. Ik besluit ik dit jurkje aan te doen
Ook kam ik me haar even door en doe een beetje make-up op. Ik pak snel nog een beige schouder tasje om me outfit compleet te maken en doe daar me telefoon enzo in.
Als het kwart voor 7 is stap ik in me auto en rijd naar het strand tentje toe.
Als ik aan kom is het precies 7 uur en loop snel naar het strandtentje toe waar ik Matthy al zie zitten. "Hey hoe gaat het!" Zegt hij als ik tegenover hem kom zitten " ja goed met jouw?" " ook goed!" Wow Sanne goed begin! Dus niet. Voordat we veder kunnen praten komt er al een serveerster naar ons toe. "Hoi hebben jullie al een keus kunnen maken?" "Uhm ja doe maar een witte wijn" zeg ik "doe mij maar hetzelfde" we besluiten om gelijk ook al het eten te bestellen. Ik bestel een tomatensoepje met wat broodjes en mat patatjes met een spicy burger."komt er aan" zegt de serveerster.
Mat en ik kletsen over werk, school , elkaars levens , vrienden en vriendinnen gewoon dat soort dingen maar toch is het hartstikke gezellig. Ondertussen is het ook al bijna half negen. We wisselen ook nog snel nummers uit want hiervoor ging alles via insta. "Ik denk dat we zo maar moeten gaan ik moet zo nog een uur terug rijden en ben al best wel moe" zegt mat "dan blijf je toch bij mij
slapen" "oh nee joh hoeft niet!" "Ik slaap wel op een matras!" "okay maar ik slaap op het matras!" Ik knik van ja. We lopen samen naar de auto's toe. We rijden wel apart van elkaar maar dat maakt niks uit want hij tijd gewoon achter me aan.Na een kwartiertje komen we aan bij mij huis. Gelukkig zijn me ouders niet thuis want anders had ik vast mat eerst nog 5 uur moeten voorstellen. We lopen gelijk door naar boven en ik schijf een matras onder me bed en gooi een deken en kussen naar mat toe.
We praten nog wat maar na een tijdje valen we bijden in slaap...
JE LEEST
Het moment dat ik je zag• ft bankzitters
FanfictionAls Sanne 18 word komt der oudere broer 'Robbie ' die ze al 3 jaar niet meer echt heeft gezien haar opeens weer opzoeken. Rob nodigt der uit om op bezoek te komen in CDH. Maar wat als ze daar gevoelens krijgt van iemand die 6 jaar ouder is? Tw ⚠️g...