POV MATTHY
Ik zie Koen naar binnen lopen met een verbaasde blik "ey dnp wat loop je te kijken?" Schreeuw ik naar hem toe "Rob's zusje fixen?" "grappig hoor"
Gelukkig is Rob al lang niet meer nuchter dus die is dit morgen hopelijk al lang weer vergeten. Koen loopt zonder nog iets te zeggen door naar de 'drank tafel' en begint weer te zuipen
"Wtf was dat?" Zegt Sanne opeens "ik heb werkelijk geen idee" ze haalt der schouders op. "Wie doet der mee aan never have i ever 18+?" Roept een random meid door de zaal heen "ik stem in!" Zegt Sanne terwijl ze opstaat "ik dan ook!" Veel mensen volgen ons en we gaan met ze'n allen in een kring zitten alsof we 12 jarigen zijn op kamp die elkaar spookverhalen gingen vertellen.
"Ook er zijn 2 regels, 1. als je een vinger om laag doet moet je een shotje 2. Als al je 5 vingers omlaag hebt moet je een opdracht uitvoeren" zegt de meid die net met het idee kwam. "Oké never have i ever zo dronken geweest dat je een random iemand hebt gezoend en het later hebt terug gehoord door je vrienden" begint Milo, die ondertussen is gestopt met tongen.
Ik ben niet echt van drinken en al helemaal niet van een random mens zoenen dus ik doe geen vinger omlaag. Er gaan een paar vingers om laag onderanderen die van Milo, Robbie en nog wat random mensen. Wanneer ze hun shotje hebben genomen gaan we veder met de volgende vraag, de meid waar Milo net mee aan het bekken was zit naast hem dus is nu aan de beurt "okay uhm gevoelens gehad voor iemand die je niet kent maar het mag niet iemand zijn zoals Tom Holland" eerst had bijna iedereen een vinger omlaag tot de 'Maar' kwam toen gingen opeens een stuk of 10 vingers omlaag. Mijn vinger ging niet omlaag ik had vorig jaar gevoelens voor een random meid die werkte bij de Starbucks waardoor ik daar elke dag kwam tot me'n geld op was.
Na nog een paar vragen had ik 3 vingers omlaag en June had er 5 omlaag. De beurt is nu aan Sanne "never have i ever meer dan 5 exen gehad" er gingen 4 vingers omlaag 1 van een random gast, 1 van Milo, 1 van Rob en zelfs 1 van Sanne.... Oké dit is dus gewoon wat ze bij iedereen doet een beetje knus doen op een feestje, zoenen, relatie en dan dumpt ze iedereen weer. Alle 4 namen ze een shotje maar me focus lag alleen maar bij Sanne.
"Jij bent" zegt Sanne . "Never have i ever een bodycount hoger dan 5" vraag ik expres. Alleen de vinger van die random gast die net ook al ze'n vinger omlaag deed en wat een verassing Milo geen June dus.
-time skip-
Het is 4 uur geweest en bijna iedereen is al naar huis behalve Rob, Koen en ik. Roaul en Milo zullen wel ergens neuken zijn net die meiden van net. Ik moet rijden want ik heb het minst op. Terwijl Sanne ons nog uitzwaait rijden we terug naar cdh....
JE LEEST
Het moment dat ik je zag• ft bankzitters
Fiksi PenggemarAls Sanne 18 word komt der oudere broer 'Robbie ' die ze al 3 jaar niet meer echt heeft gezien haar opeens weer opzoeken. Rob nodigt der uit om op bezoek te komen in CDH. Maar wat als ze daar gevoelens krijgt van iemand die 6 jaar ouder is? Tw ⚠️g...