Tamı tamına üç ay oldu buraya geleli. O eski benden bir eser yoktu şu aynanın karşısındaki ben miydim inanamıyorum. Bunu bana birisi söylese suratına tükürürdüm dalga geçiyor diye. Ne yapardım. Ben aynanın önünden geçmeye korkan ben şimdi aynanın karşısından çekilmiyorum.
Okul kaydımı yaptırdık özel bir okula gidecekmişim. Babamın işleri gayet iyiye gittiği için bunun için bir sorun olmadı.Buraya geldiğimden beri hiç dışarı çıkmadım zorunlu olmadıkça ama beni kimsenin görmediğine eminim.
Üstümdeki bol pijamalara şöyle bir baktım iğrençtim. Bu kıyafetler benimmiydi bunları hemen atmam lazım.Alışverişe çıksam iyi olacak anlaşılan. Zorlada olsa aynanın önünden çekildim. Aşşağı indim bugün cumartesiydi ve alışverişe gitmek için annemden para istedim yeterince para aldıktan sonra anneme eski eşyalarımı atması gerektiğini söyledim. Ve sonunda kendimi evden dışarı attım.
Taksiciye gideceğim yeri söyleyip parayı uzattım. Taksiden indiğimde çok büyük bir alışveriş merkezinin önündeydim. Kaybolmasam iyiydi. Önüme gelen ilk mağazaya girdim tişört pantolon şort tılum elbise iç çamaşırı ne varsa doldurdum sepetime kasaya yöneldim parayı ödedim ve çıktım.Bu poşetlerle bidaha yürüycektim taksi durağına kadar neyse diyip hızlı adımlarla yürümeye başladım. Çok sıcaktı ve bunalmıştım tam saçlarımı önümden atacaktım ki birisine görmeden çarpıp poşetlerimle yeri boyladık.
Hangi aptal bana çarptı. Tamam benim sakarlığım ama oda önümden çekilseydi! Sinirli bir şekilde yerdeyken yüzümü bana çarpana doğru çevirdim. Benim yaşlarımda bir çocuktu doğruyu söylemek gerekirse yakışıklıydı. Aman ne saçmalıyorum çocuğun yanında yakışıklı az kaliyordu. Hiç taviz vermeden yerden kalktım ve çocuğa sinirli bir bakış attım.
-ne yaptığını sanıyorsun senin yüzünden yere düştüm!
-banane düşmeseydin .
Çocuk çok sakindi. Demekki benimde böyle davranmam lazım.Cici kız yok sizin karşınızda artık.
-herneyse diye geçiştirip gittim yanından
Çocuğun yüzünden şaşırdığı belli oluyordu. Bende olsam bu kız çatlakmı diye düşünürdüm doğrusu.
Taksi durağına gelip evin adresini verdim taksiden inip eve girip odama geçtim annem dediğim gibi eşyalarımı almıştı. Paketlerdeki kıyafetleri çıkarıp dolabıma yerleştirdim. Aralarından bir şort ve tişörtü ayırıp üstüme giydim. Heralde buraları dolaşmaya çıksam sorun olmazdı. Saçlarımı düzleştirip at kuyruğu yaptım. Makyaj yapmazdım zaten annemin ısrarı üzerine aldığımız makyaj malzemelerinden sadece rimeli kullanmayı seçtim.
Ayakkabılarımı da üstüme geçirip odamdaki boy aynasının önüne geçtim, kendime baktım gayet iyiydim. Ne saçmalıyorum ben mükemmeldim fiziğim çok iyiydi. Odanın havasız olduğunu farkedip balkonun kapısını açmak için perdeyi çektim.Kapıyı açıp balkona çıktım hava çok güzeldi tam içeri geçicektim ki birisi gözüme takıldı.
hayır olamaz bu o ... ne işi var bunun burda off!!