Süpriiiz

3.7K 229 56
                                    

Herkes birden 'Süpriiiz' diye bağırınca felaketler ardı ardına geldi. Rüzgar korktugundan beni yere düsürdü. Ben o acıyla küfrettim. Annem bana kotu bakislar atti. En sonunda yerden kalkıp etrafa baktım. Farkedemediğim seyse bugün dogumgunumun olmasiydi. Genellikle doğumgünümü kutlamazdım,yalana gerek yok hiç kutlamazdım. Çünkü çagiracak hic arkadasim yoktu. Belliki annnem buraya gelisimize dair beni heveslendirmek istemisti.
Annem beni yanina cagirinca gittim. Pastaya baktıgımda orta buyuklukte kakaolu bir pastayla karsilastim. Hemen üfleyip yeme evresine gecmek istiyordum. Öylede oldu , gözüm kuzeyi aradiginda kocaman bir dilim pastayi mideye indirdigini gordüm. Aklıma gelen bir fikirle kendimi tebrik ettim. Hemen aldigim bir avuc pastayi kuzeyin yuzune surdum. O evdeki teyzelerin yuzunden bagiramasada sinirlendigi belliydi. Simdi benden daha kotu gozukuyordu iste ona hic bisey olmamis gibi gulumserken kacip odama gittim. Aşşağidaki muhabbetlerden ve kuzeyin bana yapabilecegi seylerden kurtulmak amaciyla en iyi yolu bu buldum.

Odada biraz oyalandım ama üstümün berbat oldugu aklıma gelmemisti yatagimin carsafinin kirlendigini gorunce hemen onu alip kirli sepetine attim. Alttaki sesler artık gelmiyordu. Herkes gittigine gore artik dus alabilirdim. Dolabimdan siyah renkteki ic camasirlarimi cikardim ve banyoya girdim. Ben suyun etkisiyle rahatlarken bi yarım saatimin burda gececegine emindim.

Kuzeyin agzindan

Teyzelerin gazabından kurtulamamistim. Resmen yakısıkliligimin bedelini en kotu sekilde oduyordum. Neredeyse herkes gitmisti en sonunda öykünün annesi oldugunu dusundugum kadin benden ortaligi toparlamak icin yardım isteyince kıramadım. Her işi yaptiktan sonra artık gitmek için dua ediyordum.
-Efendim artık ben gideyim.
-Aa olurmu öyle sen öykünün arkadaşısın oturun siz benim zaten biraz alisveris yapmam lazim. Oykunun odasi ust katta hemen . Ben sonra gelirim.
Kafamda yanan ısıkla hemen kafamı salladım. Okadar olayla öyküyü unutmustum. Hem bu güzel olabilirdi üst kata çiktıgimda ilk kapiyi actim ve buranin oykunun odasi olabilecegi kanisina vardim .Ama öykü ortalikta yoktu. En sonda banyodan gelen seslerle oykunun orda oldugunu anladim. Aklima gelen hic hos olmayam seylerden sonra (ki bana hos) bunlardan vazgectim.
Artik 15 dakika olmustu ve bu kiz cikmiyordu su lanet banyodan. En sonunda aklıma balkona cikip sigara icebilecegim geldi.

Öykünun agzindan

Son kez suyu kendime tutup durulandigimdan emin oldugumda kuvetten ciktim. Çok hoş oldugunu düsündügüm iç çamaşirlarimi giydim. Bunları bana annem almistı ve kadin isıni biliyordu. En sonunda banyodan ciktigimda odanin biraz serin oldugunu hissettim. Yeni banyodan çiktigimdan olmalidir diye dusunup aldirmadim. Boy aynasinin onune gecip saclarimi taramaya basladim. Ama tuhaf bir rahatsizlik seziyordum. Şu izlenilme hissi bende hep vardırki fazla yanılmam. Kuruntu yaptigimi dusunup acilmakta itiraz eden saclarimla ugrasmaya basladim.

Kuzeyin agzindan

Son sigaramdanda bi nefes aldım ve buda bitmisti. Bu kızdan ses seda yoktu bisey olmustur dusuncesiyle iceri girmeye karar verdim.Tam iceri girecektim ki hic beklemedigim bir manzarayla karsilastim. Öykü karşimda yarı ciplak bir sekilde duruyordu. Hic gormedigim birseymiydi hayır , daha fazlasini gormustum ama bu fizik muazzamdı. Beni farketmedigi icin biraz inceleme firsati buldum kendimde. Artık hormonlarim devreye giriyordu ki ben kendimi tutabilen birisi hic olamamistim. Saclarini tarayan bir kizin bu denli guzel durabilecegi aklimin ucundan bile gecmezdi. Beyaz bir ten ve zıttı siyah bir iç camasiri sarı saclar. Normalde tercihim hep esmerler olsada bu sarısınin beni onlardan daha fazla etkiledigini gormek onun icin onurlandirici birsey olsa gerekti.
Ben bir kac dakikadir arkasinda olmama ragmen beni fark etmemisti. Bende yapmacık bir oksurmeyle onun dikkatini cekmeye calistim ve aninda bir korkuyla aynadan beni gordu ve elindeki taragi bana fırlatarak kafama gelmeaini sagladi. Bu kizdan tam bir nisanci olurdu. Ne ara giyindigini anlamadan o ustunu halletmisti. Birde kadinlar hizli hazirlanamaz derlerdi resmen evrimi curuttum.
Öykü bana deli gibi cırlarken kufurlerin ardı arkası kesilmiyordu.
-öykü artık yeter bi sus
-ne yeter ne yeter. Beni resmen o halimle gordun ve izledinmi. fırsatçi gözlerini oyucam senin.
-oyku abartma ben neler gordum sen bunun yaninda giyinik kalmissin bence bu kadar buyutulecek birsey yok.
Öykunun beklemedigi birseydi anlasilan ki donuklasti. Heralde bir kiza denilmemesi gereken bir seydi. Beni bağirarak disari atarken sesi ofkeli ve hircindi. Yine de izledigim o goruntuye degerdi.
Kapınin arkasindan ona seslendim ama beni dinlemiyordu.Heralde suan bana sovmekle mesgudu.
-öykü aksam icin hazirlan ve güzel birseyler giy bugunu kutlamaliyiz guzelim ha
En sonunda kafamda bir sandalye kirilabilir hissiyle evden kactim bu gece guzel olacakti..

Yorum ve votelerinizi bekliyorum sevgili okurlarım 😙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-DEĞİŞİM-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin