Rozdział 4

171 11 0
                                    

*perspektywa Justina*


Wszedłem, przywitałem się ze wszystkimi i usiadłem obok Miley. Od razu zostałem obrzucony pytaniami. Może nie było ich zbyt wiele, bo Selena prowadzi krótki show. 

-Podobała Ci się sesja dla Calvina Kleina?

-Czy wydasz nowe perfumy?

-Wiele Beliebers pytało, kto jest Twoim ulubionym wykonawcą? 

Odpowiedziałem na wszystkie pytania szczegółowo. Zaraz potem antena przeszła na Kylie i Josha, którzy mówią o różnych potrawach, gotowaniu, a między tym wszystkim śpiewają piosenkarze, którzy wzięli udział w show. W naszym przypadku złączyli piosenki "Wrecking Ball", "All That Matters" i "Half a Heart" jedną całość. Po naszym występie zeszliśmy za kulisy, a Selena żegnając się z widownią zmierzała w naszym kierunku. Zaczęła rozmowę.

-Robicie coś teraz?

-Nie, dzień wolny od WSZYSTKIEGO-podkreśliła ostatnie słowo Miley.

-Ja też nic-odpowiedziałem, gdy Zan zaczął się wykrzywiać.-Co jest?-zapytałem.

-Nic. Idziemy gdzieś do klubu?-Miley przysunęła się do Zayna bliżej i oparła się zgiętą ręką na ramieniu Zayna, podnosząc drugą rękę w górę, krzycząc -Właśnie! Chodźmy się zabawić!

-Na imprezę, Miley. Nie do domu towarzyskiego-dodałem śmiejąc się. Selena zachichotała, a Miley wraz Zayn tylko się szeroko uśmiechnęli.

Heart Wants What It WantsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz