Osa 1

268 31 7
                                    

Kansikuvan on tehnyt @julkkuww  nimellä wattpatissa
tt:ssä nimellä bc_always
-------------

8 vuotta ajassa eteenpäin edellisestä kirjasta:

Joelin Nk.

"Nyt alkaa ihan oikeasti riittään Aatu tää pelleily, joudutaan hakea sut joka viikko rehtorin luota, kun oot menny perseilemään taas jotain." sanon jo melkein huutaen, Aleksin istuessa vieressäni hiljaa ja Aatu vastapäätäni tuijottaen meitä silmät viiruina. Olimme juuri tulleet Aleksin ja Aatun kanssa koululta rehtorin puhuttelusta.
"Sää oot 9.lk, kohta 16, kyllä sun sen verran pitäis osata käyttäytyä." jatkan räyhäämistä.
"Selvä, oliko muuta." Aatu kysyy kylmän viileästi ja nousee tuolilta.
"Oli, sää jäät koti arestiin. Viikko, ei kavereita, koulusta suoraan kotiin, pleikka lähtee pois." sanon jämäkästi.
"Et oo tosissasi, ei koulun seinän spreijaaminen oo niin paha." tuo huutaa käsiään levitellen.
"Katotaanko oon ja se on kuule aika helvetin paha mennä tekeen tollasta." sanon, Aatun katsoessa minua edelleen silmät viiruna.
Hän lähtee kävelemään ylä kertaan omaan huoneeseensa ovet paiskojen.

Makaan minun ja Aleksin sängyllä miettien vähän kaikkea, bändillä menee hyvin, minulla ja Aleksilla menee hyvin pieniä riitoja huomioimatta, mutta eiköhän ne kuulu parisuhteeseen.
Adoptoimme Aatun noin vuosi sitten, hänestä tuli meille heti rakas ja hän sopeutui yllättävän nopeasti. Mutta nytten joku tökkii, meillä on jatkuvasti riitoja jostakin, joko minulla ja Aatulla tai Aleksilla ja Aatulla. Mutta yleisimmiten minulla ja Aatulla.
Aleksi on paljon tarkenpi ja tiukenpi vanhenpi kuin minä, mutta silti me riitelemme Aatun kanssa.

Yleensä riitojen jälkeen Aatu lähtee joko kavereilleen tai Joonakselle. Hänestä ja Joonaksesta on tullut läheisiä.
"Joel, nukutko sää? " kuuluu hento kuiskaus ovelta.
"En" vastaan ja käännän pääni ovella seisoovaan musta hiuksiseen kihlattuuni. Joo tosiaan menimme vähän ennen Aatun adoptiota kihloihin, naimisiin toivottavasti pian.
"Joonas ja Olli tulee käymään kohta, niillä oli jostain bändi jutusta jotain." Aleksi kuiskaa ja mönkii päälleni makaamaan.
"Okei" sanon ja kierrän käteni hänen ympäri.

Niin tosiaan Olli ja Joonas. Ovat menneet naimisiin pari vuotta sitten. Pienen eron jälkeen heidän parisuhteessa on oikeastaan mennyt ihan hyvin, paria aivan järkyttävää riitaa heidän välillään, luulin jo jossain vaiheessa että se sammakko ja prinsessa pari oisi eronnut.
Porko on muuten ilmi selvä sammakko ja Olli prinsessa.

------------------
Sanoja 340
Hyvää kesä lomaa kaikille!
Noniin nyt on tämäkin polkastu käyntiin, tosiaan jatko-osa mun edelliselle Joleksi kirjalle, tähän tulee sivussa myös kulkemaan Joleksin sisarkirja Olnas.
Käykää ihmeessä lukemassa myös mun muita kirjoja profiilista, jos kiinnostaa.

loppuuko rakkaus? // Joel x Aleksi // JoleksiWhere stories live. Discover now