Osa 4

148 29 11
                                    

Aatun Nk.

Makaan huoneessani erittäin vittuuntunena, olin juuri riidellyt taas vaihteeksi Joel-isän kanssa aivan huolella, ja poikaystäväni ilmoitti että ei ehdi tänään nähdä. Joo poikaystävä, olin alkannut pari kuukautta sitten säätämään, rinnakkais luokkalaisen pojan kanssa, en ollut ekaks meinannut hyväksyä itseäni mutta, Robin sai minut tajuamaan että ei siinä ole mitään vikaa ja onhan isänikin homoja.
Olisimme viennyt tänään suhdettamme vähän enemmän fyysiselle tasolle, näin olimme suunnitelleet... Asian ajattelu saa minulle jo kauhean jännityksen aikaa ja ehkä hieman palkoa kivusta. Haluaisin puhua tästä Aleksi-isän kanssa... Mutta en tiedä kehtaanko ottaa asiaa puheeksi.

Haaveiluni keskeyttää ovesta kuuluva koputus.
"Jooo!" huusin, kuka nyt oven takana olikaan tajuaisi tulla sisään. Aleksi-isä kurkkaa ovesta sisään ja tulee sen jälkeen kokonaan.
"Olit riidellyt Joelin kanssa" tuo toteaa kysyvänä.
"Jep" totesin, tuijottaen kattoa intensiivisesti.
"Mistä, saanko kysyä?" Aleksi esittää kysymyksiä lisää.
"Siitä kun katoin puhelinta, kun ois pitäny laittaa ne vitun tiskit, siitä se lähti." sanon kääntäen katseeni vihdoin Aleksi-isän silmiin.
Tuo vain huokaisee ja oli lähtemässä huoneesta pois.
"Iskä" sanon, en ole edes ihan varma miksi.
"Joo?" tuo sanoo ja kääntyy katsomaan minuun päin.
"Voitko jäädä hetkeks?" kysyn.
"Tottakai voin, onko sulla jotain vielä vai haluutko että jään muuten vaan?" tuo kyselee ja tulee istumaan sänkyni reunalle missä minä makaan.
"Mulla ois asiaa." sanon hiljaa.

"Haluutko sää kertoo sen sun asian?" tuo kysyy lempeästi ja silittelee paksuja hiuksiani.
"Minkä laista se on miehen kanssa?" kysyn niin hiljaa että en ole varma kuuliko hän edes.
"Puhutaanko me nyt seksitä vai jostain aivan muusta?" tuo kysyy, kulmaa kohottaen. En ajatellut että Aleksi-isä esittäisi asian nuin suoraa.
"Jooo" vastaan hänen kysymykseen.
"Se riippuu ihan siitä onko alla vai päällä. Jos haluut tietää minkä laista on päällä niin sillon suosittelen kysyyn Joelilta." tuo sanoo ja katsoo minua.
Hän ei ole lopettannut hiuksieni silittelyä vaan on jatkannut sitä, se tuntuu kivalta.
"Minkä laista on alla, sattuuko se?" kysyn edelleen todella hiljaa jollain tasolla minua hävettää, mutta sitten taas ei.
"Sekin on yksilöllistä, mutta kyllä mua sattu aika reippaasti  ihan ekalla kerralla ja kyllä se vieläkin sattuu välillä, mutta liukkari helpottaa elämää siinä yleensä aina, ja jos ei pysty siihen kipuun niin pitää pyytää lopettaan." tuo selittää minulle minun katsoessa häntä ja nyökkäilen pää tyynyä vasten.

Juttelimme asiasta vielä hetken hänen kanssaan kunnes.
"mun täytyy ruveta lähteen, meen näkeen Annikaa (Aleksi sisko)" kertoo ja nousee sängyltäni. Ennen kuin hän lähtee huoneeni ovesta, hän kääntyy minun suuntaani.
"Onko sulla joku poika, kun halusit tietää tuosta asiasta?" tuo kysyy, hymy huulillaan joka hänelle on suurinpiirtein aina.
"On, yks Robin." sanon hiljaa. Asian sanominen ääneen on outoa vielä.
"Kyllä mää oo aavistellut jotain, mutta tiiäthän sää sen että olit kennen tahansa kanssa mää ja Joel rakastetaan sua." Aleksi-isä sanoo lempeä hymy huulillaan.

----------------------------
Sanoja 456

loppuuko rakkaus? // Joel x Aleksi // JoleksiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang