Aatun Nk.
Makaan sängylläni katsoen kahta seinälläni olevaa kitaraa, pitäisi varmaankin soittaa jotain pitkästä aikaa.
Hetken pohdiskelun jälkeen, tulen tulokseen, että otan itseäni niskasta kiinni ja alan soittelemaan jotakin.
Nostan mustan kitaran pidikkeistään pois ja alan soittelemaan ainoata biisiä, jonka osaan ja sekin on Dark side. Kiitos Joonaksen ja Joel-isän, jotka sen minulle opettivat.
Ei siinä ihan hyvä biisi.Soitteluni keskeyttää hetken päästä, kun joku tulee ovesta sisään ilman koputusta.
Oletan sen oleva joko Aleksi tai Joel. He eivät nimittäin IKINÄ koputa.
"Eikö voi koput-" olen sanomassa, mutta huomaankin oven suusa Joonaksen.
"Moro, mitä äijä?" tuo kysyy kun tulee huoneeseeni, sulkien oven perässään.
"Mitäs tässä, noi yhet laitto mut koti arestiin." sanon tympiintyneenä.
"Joo niin mää vähän kuulin, mitäs menit tällä kertaa tekemään?" tuo kysyy pörröttäen ruskeita paksuja hiuksiani, joita pitäisi muuten vähän lyhentää ne ovat jo aika pitkät.
"Saatoin mennä parin kaverin kanssa spreijaan koulun seinää.." sanon ja katson Joonaksen hämmentyneitä. Mutta purskahtaa pian nauruun.
Ei tässä ole mitään hauskaa että jouduin pikku jutun takia kotiarestiin.Hetken päästä kun Joonas on rauhoittunnut naurukohtauksestaan, hän katsoo minuun vakavana. Pelottavaa.
"Mitä ne sun koululta sano siihen?" tuo kysyy.
"Eivät mitään erikoista, sitä samaa paskaa että et si tuolleen voi käytyä, ja erottivat minut loppupäiväks koulusta." totean olkiani kohottaen. Tuo naurahtaa vain taas.
"Ja Joel ja Aleksi oli vihasia?" tuo kysyy.
"Eivät tietenkään ollut, muuten vaan Joel-isä meinas kuristaa mut." totean sarkastisesti.
Tuo vain naurahtaa jälleen kerran ja puistelee päätään.
"Ei sillä ois varaa kuristaa sua, se on itekkin perseilly nuorempana." tuo sanoo mutta jättää kumminkin kertomatta tarkemmin vaikka yritin kysellä mitä hän oisi tehnyt.Soittelin Joonakselle hetken kitaraa, hänen opettaen minulle uutta kohtaa paremmin, koska mokaan aina siinä.
"Olikko sää nuorempana koti arestissa?" kysyn, vaikka olen aika varma että on.
"Joo aika monesti, se oli vaan eri että noudatinko mää niitä." hän toteaa naurahtaen, ja saa minut myös naurahtamaan.
"Mutta mää taidan nyt mennä alas katteleen mitä ne muut touhuu." tuo sanoo ja nousee sängyltäni.
Nyökkään vain ja alan rämpytellä kitaraani.
"Muista että voit aina tulla meille jos seinät alkaa kaatuun kotona päälle." tuo sanoo ja sulkee oven.Olen lopettannut kitaran soiton hetki sitten. Nyt vain mietin mitä tekisin, myös mietin sitä mitä Joonas sanoin koti arestin noudattamisesta. Ehkä jos vahingossa tästä skeittilautani, reppuni ja avaan ikkunan. Katselen hetken pudotusta ja tikkaita, jotka menevät ikkunani vieressä. Nostan toisen jalkani ikkunasta ulos ja kurottolen sillä tikkaita.
Hetken päästä olen tikkaila ja lähden kiipeämään alaspäin.
Sori isät, sovitaan että tämä on Joonaksen idea.----------------------
Sanoja 413
ŞİMDİ OKUDUĞUN
loppuuko rakkaus? // Joel x Aleksi // Joleksi
Hayran KurguJatko-osa tarinalle 'Onko se rakkautta tällä kertaa?' Päättyykö rakkaus ajan kanssa? Eikö se mene niin että kaikki hyvä päättyy aikanaan? Onko rakkaus sitä hyvää mikä päättyy aikanaan? (inspiraatiota saatu @hajalla kirjasta) Koko kirja on minun mie...