-sana değer veriyorum Eylem.
Bişey diyemedim. Sadece bana değer verdiği için miydi ? Ne kadarda aptalım bir an beni sevdiğini düşündüm. He insan her insana değer verir.
-Peki Öküz bittiyse gidebilir miyim artık ?
-Hayır ben bırakıcam seni.
-Istemez .dedim ve göz devirdim
-evet gidiyoruz.
Kucağına aldı ve arabaya doğru koştu .
-Ya duur! ne yapıyosun. indir beni. Öküz demekte haklı olduğumu bi kez daha anladım. düşücem şimdi!
Arabaya geldiğimizde içeri resmen fırlattı beni. Yol boyunca hiç konuşmadık. Bir süre sonra da uyumuşum zaten.
Sabah kalktığımda yatağımdaydım. Tatildi bugün. Masal nerde acaba ?
Yavaş adımlarla Masal'ın odasına gittiğimde masal yoktu. Allah Allah nerdeydi acaba ? Telefonumu elime aldığımda Masal'dan mesaj geldi.
Kimden: MASAL'IM
"Kanka beni merak etme. Edizle beraber kahvaltiya çıkıyoruz. Kahvaltını masanın üzerine hazırladım afiyet olsun :)))"
Bu kız mükemmelinde ötesindeydi bazen beni sinir etsede çok iyi arkadaştır kendisi. Seviyorum bu kızı ya.
Kahvaltı'dan sonra oturup televizyon izliyim dedim. Televizyondada bişey yok. Masal'da hala gelmedi sıkıntıdan patlıycam sanırım. Doruğu mu arasam acaba ? yok olmaz dünden sonra ya terslerse beni. Ama yok ya terslemez. Tersler mi ki ? diye düşününmekten vazgeçip aramaya karar verdim.Ve telefonumu elime alarak tusladım.
Öküz. aranıyor . çalıyor çalıyor, çalıyor. Hat meşgul. O an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü ne yapıcağımı bilemedim. Tamam demek öyle bende sana senin davrandığın gibi davranırım.Doruğun ağzından
Dün söyleyemedim Eylem'e yapamdım daha zamanı değil o benden bu denli nefret ederken böyle bir yüzsüzlük nasıl yapabilirim ki ? Ama eninde sonunda öğrenicek. Söylicem kararlıyım ama şimdi değil. Bugün Eylem beni aradı açamadım çünkü ben ilk defa ağlıyordum. Ben Doruk Aydın ilk defa bir kız için ağlayıp hayal kuruyordum. Kendime inanamiyorum şuanda. Eylem'i arayıp birşeyler içmeyi teklif etsem mi belki lunaparka falan gideriz ? Dün gibi beni terslemez inşallah . Telefonumu elime aldığımda Ediz'den mesaj vardı. Masalla kahvaltıdan sonra sahile gitmişler Eylem'i de al gel diyor. Tabiki bu fırsat kaçmaz deyip Eylem'i aramaya karar verdim.
Atarlım. çalıyor çalıyor, çalıyor
-Efendim öküz ?
-Naber atarlı?
-iyidirr senden?
-iyi hadi hazırlan gidiyoruz.
-Nereye gidiyoruz ya iyiydim ben böyle.
-Hadi ama seninde sıkıldığını biliyorum Edizle Masal sahildelermiş bizi çağırıyorlar bir saate kadar ordayım.
-peki tamam.
-Görüşürüz atarli.
Sonunda biraz atar yapsada kabul etmişti gerçi onun atar yapmadığı zaman mı var ? Neyse bende hazırlanıyım bari bu gece çok güzel olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM ÖKÜZÜM .
Novela JuvenilBirbirine uzun yıllardır gıcık olan ama ortak arkadaşları nedeni ile sürekli beraber olup tartışan iki kişi birbirine nasıl aşık olabilir ki ? Eylem ve Doruk bunun en iyi örneği sanırım.