UYKUCULAR.

1.2K 103 2
                                    

arkadaşlar voteler okuma sayısına göre çok düşük beğendiğiniz bölümleri votelerseniz sevinirim iyi okumalar :)

Sabah kalktığımda Dorukla burun burunaydım. bu gerçekten çok güzel bir histi sevdiğinin kollarında onun kokusuyla burun buruna uyanmak.

Aşağıdan gelen ayak seslerini duyunca gözlerimi hemen kapattım. Şuanlık kimsenin birşey bilmesini istemiyordum.

- yaa ama bu kadarda uyunmaz ki saat 11.00 oldu hadi kalkın uykucular.

o anda iç sesim Masal'a sövmeye başladı hayır yani biz kendimizde uyanabiliriz dimi yani.

- tamam Masal geliyoruzz.

Doruk uyanınca kısa süreli bir şaşkınlık geçirdi.

- Eylem birincisi nasıl geldim buraya ikincisi neden senin yanındayım üçüncüsü ben çok yorgunum neden bu saatte masal gardiyan gibi başımıza geldi.

- ımm şöyle oldu sen dün çok içmiştin yürüyecek halin yoktu ve bende arabaya bindirip buraya getirdim gece çok geç saat olduğu için bende yorgundum ve içeriye yatak açmakla uğraşamadım ve seni buraya yatırdım oldu mu ?

-vayy ben bu üşengeç Eylem'i sevdim sen hep böyle kal. bu arada yatağın çok rahatmış.

öküz işte ne olucak. rahatmışmış insan bi teşekkür eder keşke orda bıraksaydım seni Berkle birlikte yatardınız :D çok kötüyüm ben ya Allah beni benim bile başıma vermesin jsjhjhd.

üzerimi giyinip aşağı indiğimde bizim çifte kumrular kahvaltı hazırlamıştı.

- oo ellerinize sağlık döktürmüşsünüz yine

- afiyet olsun .

-ya Eylem Doruk buraya nasıll geldi ve neden senin yatağındaydı ? pis pis sırıttı Doruk ve bana bakarak.

- masall ! he kanka yatağıma aldım Doruğu .

-Ne valla ben bişey yapmadım ya suçsuzum ben

- sus Doruk ya sabah sabah kulaklarım gitti. olmadı öyle bişey.

dedim ve bir kezde olayları Masalla Ediz'e anlattım.

- fırsattan istifade demiyo da üşenmişmiş.

- Ediz sus valla kafana yersin şu bıçağı.

-tamam tamam sustum.

Sessiz bir şekilde kahvaltımızı yaptık. Edizle Doruk'un bir işleri varmış dışarı çıktılar. Bizde Masalla baş başa kaldık.

- ee anlat bakalım Masal hanım nasıl oldu ve dün partiden çıkıp nereye gittiniz ?

- ayy çok romantikti yaa dur başlıyorum şimdi.

Beni sahilde bir cafeye davet etti bende kabul ettim birşeyler içtikten sonra yürümeyi teklif etti ayakkabılarımızı çıkartıp yürümeye başladık ben suya düşürdüm onu sonra bu oyuna dönüştü falan ben yüzerek kaçıyordum o da beni kovalıyordu sonra bacaklarımdan tuttu ve beni kendine çekti ınanılmaz görünüyordu sonra yakınlaştık ve öpüştük nefes almak için ayrıldı ve bana

seni seviyorum deli kız benim olur musun? dedi.

- ohaaa Masal çok romantik ya Edizden beklenmeyecek hareketler

- Eylem bölme ya tüm hevesim kaçtı .

-tamam tamam devam et

ben biraz afalladım tabi eveeett ! diye bağırıp sarıldım. sonra suyun içinde döndürmeye -olduğu kadar- döndürdü. sonra işte çıkmaya başladık.

- senin adına çok sevindim ya ee dün gece nerdeydiniz evede çok geç geldiniz sanırım.

- he evet geldiğimizde gece 3 tü sanırım. dün partide çok boğulduk biraz yalnız kalmak istedik . Edizlere gittik film falan izledik benim canım waffle istedi biliyosun delisiyim waffle yedik sonra geldik işte eve.

-kıskandım ya bende istiyorum Ediz gibi birtane

- senin yanında varda fark etmiyosun .

- hah kimmiş o ?

- ayy Eylem birde soruyo musun ? tabiki Doruk .kızım bu çocuk sana aşık resmen görmüyo musun hareketlerini seni görünce eli ayağına dolaşıyo sen konuşurken bakamıyo ki sana utanıyo gülerken mutlu oluyo ve sırıtıyo bence bir daha düşün iyi davran şu çocuğa sende seviyosun biliyorum .

- hiçte bile sevmiyorum

- hıı tamam öyle olsun hadi gel bizde alışverişe çıkalım.

- tamam dur hazırlanıyım ben .

selamm canlarım ! inşallah beğenirsiniz bölümü :)))

BENİM ÖKÜZÜM .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin