TEKNE.

1.6K 82 14
                                    

Evden beni aldı ve gözlerimi bağladı.Sadece su sesi duyuyordum çok heyecanlıydım.
-Hadi Doruukk !!
-Sabret prenses .
Bi 5 dakika sonra klasik çok hoş bir müzik kulağımı doldurdu. Gözlerimi açtığımda bir teknedeydim. Mum ışıkları ile aydınlanmıştı.
-Doruuuk be-ben ne diyceğimi bilemiyorum.
Dememle boynuna atlamam bir oldu.
-Birşey demene gerek yok Eylem. Yanımda ol yeter.
-Seni seviyorum.
-Bende seni . Acikmissindir diye dusunuyorum (piç smile yaptı )
-Hemde kurt gibi.
-Hadi o zaman.
Yemekler gerçekten nefisti . Keman kulağa çok hoş geliyodu.
-Benimle dans eder misiniz güzel bayan?
-Neden olmasın yakışıklı.
Dans etmeye başlamıştık ve Doruk bir erkeğe göre çok güzel dans ediyordu.
- Doruk sen nasıl bir adamsın ya inanamıyorum şuan düşündüm de ben bu adamı hak edecek ne yaptim acaba ?
- Senin gibi güzel bir prensese az bile.
DORUĞUN AĞZINDAN
Eylem Süprizimi çok beğendi . Çokta güzel olmuştu . Hayatımın en güzel akşamıydı.
Şuan aramızda çok az bi mesafe vardı ve dudakları .. ahhh beni benden alıyordu. Daha fazla dayanamadım be dudaklarımızı birleşirdim.
EYLEMİN AĞZINDAN
Çok güzel bir aksamdi. Dans ederken beni öpmüstü . Doruk eşsiz birisi . Ve ben ona sahip olduğum için çok şanslıydım.
Gece saat baya geç olmuştu. Teknenin yukarı katında yatak odası vardi ve Doruk geceliğe kadar düşünmüştü.

Sabah erken kalktim ve Kahvaltı hazırladım. Doruğu uyandırmak çok keyifliydi. Sürekli 5 dakika daha diye sayıklıyordu. Keyifli olduğu kadarda zor olduğ için aklıma üzerine su dökme fikri geldi . Suyu bilerek ılık aldım . Hasta olursa Kıyamam ben ona.
Suyu önce yavas yavas dokmeye başladım sonra birden bosalttim cok komikti resmen yataktan firladi .
Ben masum kedi bakislari attim. Ve beni yatakta gıdıklamaya başladı. Ahh hadi ama zayıf noktamdan vurdu beni .
-Ya dohahahruk haha yaahahahma tahahahmam bidagahah yapmiycahahahham .
-Tamam prenses birazda ben eğleneyim dedim
-Sana kahvaltı hazirladim hadi gel.
-Ahh sen mükkemmel biseysin. Azıcık daha beklersek seni yiyebilirim
Kahvaltımızı yaptıktan sonra eve döndük . Masal yoktu sanırım Edizleydii.

Kusura bakmayım pls. Farkindayim biraz geç geldi. Ama arayı açmamaya dikkat edicem . Iyi okumalar. :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM ÖKÜZÜM .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin