Halâ Seviyorum seni

130 9 2
                                    

El olduk sevdiğim belki ben halâ deli gibi sevsemde sen El oldun bana...

Sevdigim sen ayrıldıktan sonra bir kalbe iki sevginin sığmayacağını bildiğimden dolayı ne bir kimseyi sevebildim nede kimseye baka bildim..Her günüm diğerlerinden daha zor geçti Çünkü hergün özlemin dahada artıyordu. Sana kitapları dolduracak kadar mesajlar yazdım ama elim varmadı göndermeye. Her bir mesajım bir diğerinden daha hüzünlüydü. Yazım... Yazdığımı okudum... Ağladım kendime küfredip ağladım... Ellerimle kalbime vura vura ağladım...
Ve hergece sensizliğe lanet ettim. Uykuları haram ettim kendime. Sensizliğin acısını gözlerimden çıkardım.. Kanamasını istediğim bir yaraydın bende kabuk bağlayıp dökülmeni istemedim hiç...
İşte bu yüzden birlikteyken yazdıgımız msjları hergün en başından okuyorum ve hergün yeniden kanıyor gidişinle açılan Yaram...
Anne kızın hergün ölüyor.. Gözleri kanıyor ikide bir . Şizofreniye bağladım artık çıkmak istemiyorum hayallerimden senli günlerimden. Aramızda mesafeleer var ama ben kokunu ala biliyorum. Neye benzediğini soracak olursalar lavanta derim içine cektikce bahar gibi sevindiren...
Neden gittin gülüm daha elimi bile tutamadan neden acıttın yüreğimi hergün kokuna hasret yaşarken.. Biliyormusun bizi anlatan şiirler yazılmadi henüz çünkü biz hiç BİZ OLAMADIK.....
Şarkılarda buldum ben seni sadece. Tek bir lafınla bitirdiğin hayallerimi parca parca sarkılardan toparlıyorum sevdiğim. Ne kadar kolay oldu degilmi senin için Bitti demek. Hiç düşündün mü peki neleri sildin attın bir çırpıda..??
Güzel başlayan bir günü nasıl cehenneme çevirsiğini hiç düşündün mü??
Çocuklar kadar mutlu bir insanı nasılda hayata küstürdün..
Nasılda yitirdim benliğimi gidişinle. Aslında benim ağladığım gittiğine falan değil Sensiz Geçecek olan Hayatıma...Ne zor seni sensiz Senden Uzakta Yaşamak... Ne zor sana ulaşa bilmek varken ulaşmak istemiyormuş gibi yapmak. Senin için onca endişelenmelerime karşın seni Sana bırakmak.. Bak yine Sen dökülüyorsun dilimden kalemimden...
Bak yine Özledim seni ... Ne olur Dön bebeğim dön gel carem kalmadı artık... Ağlayamıyorumda zaten pınarlarım kurudu.. Akmıyor göz yaşım isyanlarıma ortak olacak tek sey küfürlerim artık..
Adını kalbime aşk diye yazmıştım
Güzel bir hayali gercek sandım Uyanacağımı bildigim ruyalara uyanmamak dileğiyle yattım deli gibiyim sevdiğim yokluğunda artik zır deli...
Bak bu satırlarım yine sana. Belki birgün okursun diye belkiii birgün Biz oluruz diye.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Belki bir gün BİZ oluruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin