Kalbimin atmadığı ilk an

123 10 3
                                    

İşte başlıyoruz....

Sanaldan başladı herşey ilk mesaj ve ilk defa kalbim atmadı.. Belkide ben öyle hissettim. Ama şundan eminimki ilk görüşte aşk var! Sabahlara kadar konuştuk ama sesini henüz duymadım neye benziyordu acaba ? Kalınmıydı yoksa çok mu inceydi.. Konuşurken ruhumu cennet bahçelerinde gezdirirmiydi? Nede güzel ( canım) diyordu.. Ellerim yazacak harf ararken bile zangır zangır titredi. Daha sevgilim bile değildi. Kalbim hem çok mutlu hem çok üzgün daha başlamadan bitmesinden korkuyordum. Eli elime değmeden veda etmesinden korkuyordum. Güven duygusu tavandı nedense. Tanımadığım hiç karşılaşmadığım birine Aşık oldum. İşin ilginç yanı her mesajın sonunda acaba nezaman teklif edeceksin diye sorasım geliyordu. Onun herşeyine karışmak aldığı nefesten bile hesap sormak istiyordum. Sonunda sabahın ilk ışıkları doğdu onun için ilk fedakarlığımdı bu :) vee sonunda teklif etti çıkıyoruz beni sevdiğini söylüyor. :) Aman Allah'ım rüya gibi resmen elimden gelse koşup yanına gideceğim ama maalesef aramızda 5 saatlik yol var şehirlerimiz bile aynı değil. Olsun uzaktanda severim onu. Herşey güzel gidiyor. 2.günümüze uyandık mutluyum çünkü beni seviyor. Yani öyledir tabi neden sevmesin ki? Mesajların da öyle yazıyor. Daha hala sesini duymadım. Arayamam aramak istedim ailemin yanında açamıyorum diyor.Ben de bişey demedim napayım zıtlaşmak istemiyorum.Sonuçta sevgiliyiz arar insaallah....... 3.günümüzede adım attık okulda uyuklamalarım başladı.Hiç yaptığım şey değildir. Napayım ama onunla mesajlaşmaktan uyuyamıyorum geceleri. Aklımda takılı kalan bir nokta var Facesinin sifresini vermiyor.
Dün gece çok ısrar ettim ama söylediği tek şey Ben bugüne kadar hiçbir sevgilime şifremi vermedim sanada vermem iki yıllık çıktığıma bile vermedim dedi. O an hayatımda yaptığım bütün hayal kulelerimin üzerime yıkıldığını hissetim kalbim cız etti birden neden diye soracak oldum boğazımdaki yumrunun gırtlağımı yırtarcasına ağzıma gelmesiyle sadece hmmmmm diye bildim gözümden ilk yaşım ılık ılık damladı. Üstüne gitmedim .
Bilmiyorum ama sanırım kaybetme korkusu şimsiden yayıldı göz pınarlarıma . Bırakmasın beni yaaa bir ömür severim ki ben onu. Ben de bir varsa ona iki vermeye çalışırım... Vaz geçemeyeceğimden eminim be!! Vazgeçemem ondan .....
Derken ikindi vakitlerinde bir mesaj geldi
Ben yapamıyorum sıkıldım artk bütün kızlardan uzak duracağım kendime söz verdim kimseyle uğraşmayacağım bana bidaha mesaj atma bende bir ikigün ağlar sonra unutursun zaten...
Dedi ve bitti........

Belki bir gün BİZ oluruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin