"Alena"dedi biri bu Elena olmalıydı. "efendim Elena"dedim. "Hadi arenaya çıkıyoruz." Arena hepemizin korkulu rüyası hepimizin en yakınını kaybettiği çukurumuz.
Arenayı kısaca anlatmak gerekirse burada istenmeyen insanlar olur. Benim ve Elena'nın olduğu gibi. Bizlerin güçleri var. Bizler bazı şeyleri kontrol edebiliriz. Örneğin ben suyu kontrol ederim. Suyla bütün olur ona hükmederim. Elena ise yıldırımları kontrol edebilir. Arena da dövüsmeniz gerekir. Sizin üzerinize bahis oynanır. Arena da siz dışarıyı göremezsiniz ama disaridakiler sizi görebilir. Bazılarımız kaçar buradan çünkü burada kimseyi zorla tutmuyorlar ama dışarıda istenmeyince yine buraya dönerler.
"Durun. Bir şey gördüm. Sular var balıklar ve... Yok artık. Elfler."dedi Jack . Bu çocukla iyi anlaşırım ama biraz burnu havada biridir. "Tamam. Her şeyi anladım ama niye elfler var bunları nereden bulmuş bunlar."dedim. Çünkü elf'lerin kendi krallıkları var ve oradan kolay kolay köle çıkmaz çünkü elf'lerin hepsi çok zengin yaratıklar. "Akıllı elf gördüm seni götüren elf gördüm."dedi. "Aaaa... Beni nereye götürüyor bunlar Tanrı aşkına?"dedim . "Beni ne yapsın bu ulu elfler?" Ne biliyim ben de bana soruyorsun?"dedi. Haklıydı çocuk nereden bilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arena
FantasyFeyvde hep güç kullanan insanlar olur nadir olsa da ama onlar şansızdır.Ben Alena ve ben o kadar şansız değilim