" Sevgili oyuncular lütfen arenaya çıkın."dedi o ses. Hiçbirimiz o sesin kim olduğunu bilmiyorduk ama o bize emir yagdiriyordu sinir bozucu şey." Evet şimdi su kullanicilari öne çıksın lütfen."dedi. Bir dakika burada tek su kullanicisi benim. Geriye baktığımda Elena'nın bile geride olduğunu gördüm. Arenada güçlerimiz sinanirdi. Ona göre ya ölürsünüz ya da üzerinize oynanan bahis parasını alırsınız. Garip olan şu Jake'in dediği gibi çıktı her şey neyse üstesinden gelirim. "Şimdi dövüş başlasın."dedi ve başladı.
Önce beni balıkların olduğu bir suya attılar. Sonra buz gibi soğuğun içine. Detay vermek istemiyorum çünkü bunlar mide bulandırıcı şeyler. "Evet işte Alena kazanan kız."dedi ve bitti.
Bahsi aldım ama yine bir şey olmadı demek isterdim ama karşımda elfler duruyor. Neden?" Kızı istiyorum."dedi ses ama ben eşya değilim!" Çok özür dilerim ama kızı size satamam. O benim en iyi para kaynağım."
"Ben senin para kaynağın değilim pislik herif."
"Ne dedin sen ?"
"Senin para kaynağın değilim dedim."diye bağırdım tam suratıma tokadı yiycekken elf tuttu elini. Bunu ben misliyle alırım şimdi niye yaptın? "Sen elf prensi Aragon'a karşı mi geliyorsun?"dedi elf. En azından ismini öğrendim." Ha...ha...hayır efendim o ne demek öyle ben size hiç karşı gelirmiyim?"dedi domuzcuk. Eee az önce bana tokatı yapıştırıyor dun hemde elf prensinin önünde aaa." Sen benim kuzenime tokat atıyordun sanki az önce. Öyle hatırlıyorum ben."dedi. Dur." Kuzen?"dedim. İstemsizce dedim tabi,ama bunu gözler bana dönünce anladım. "Evet kuzen. Sen benim kayıp eşim ve kuzenimsin."dedi. "Biz seninle kuzen olamayız. Hem eşim mi?"dedim. "Evet eşim ailen seni doğurmak için kraliyet ailesinden izin istedi ve bir şartla kabul ettiler. O şartta benimle evlenmen oldu."dedi. Birincisi ailem kraliyet ailesinden niye izin istedi. İkincisi niye onunla evlenme gibi bir şart vardı. Ama onunla oynamak zevk verebilirdi." İyi seninle evlenirim hatta kuzen de olurum ama benim de bir şartım var."dedim." Peki. Şartın ne?"dedi." Arkadaşım Elena da bizimle gelecek. Kabul mü?"dedim. Derin bir nefes alıp şakaklarını ovarak düşünmeye koyuldu. En sonun da "Tamam."dedi.
Elena'yı alıp yola koyulduk. Etrafımız muhafızlar ve askerlerle doluydu. Benden epey bir yaş büyüktü Aragon ama ne de olsa elfler ölümsüz yaratıklar olduğu için kaç yaşında olduğunu sormadım.Ve yeni bir hayata,maceraya kucak açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arena
FantasyFeyvde hep güç kullanan insanlar olur nadir olsa da ama onlar şansızdır.Ben Alena ve ben o kadar şansız değilim